سرمربی جدید منچستریونایتد در آستانه اخراج!

در سال 2018 و در آستانه جام جهانی، اتفاقی مشابه برای خولن لوپتگی رخ داد و قرارداد مخفیانه او با رئال مادرید باعث شد تا این مربی فرصت هدایت تیم ملی اسپانیا و گرفتن مجوز را از دست بدهد. حتی در حال حاضر، اریک تون هوخ می تواند دوران حضور خود در آژاکس را در روزهای پایانی فصل با آزار یک طلسم درخشان به پایان برساند. البته روزهای اریک تون هوخ در اولدترافورد به زودی آغاز می شود، سرنوشت داستان هر چه باشد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به نظر می رسد مربی به ادوین فن درسار، مدیران آژاکس و همچنین رختکن اطلاعی نداده و تمامی معاملات مخفیانه انجام شده است. سران آژاکس اکنون تصمیم گرفته اند خبرنگاران انگلیسی را از حضور در کنفرانس مطبوعاتی خود منع کنند و هیچ کس حق ندارد آینده سرمربی را زیر سوال ببرد.

اریک تون هوخ ممکن است در روزهای آینده راه خود را از آژاکس جدا کند.

همچنین گزارش شد که اریک تون هوخ اخراج شده است و باشگاه قصد دارد قبل از پایان فصل روابط خود را با این مربی قطع کند. باشگاه آژاکس احساس می کند که احترام آنها در این زمینه رعایت نشده و کار اریک تون هوخ حرفه ای نبوده است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بالاخره شایعات متعدد چند ماه گذشته به واقعیت پیوست و اریک تون هاخ سرمربی هلندی آژاکس با شیاطین سرخ به توافق رسید. هفته گذشته منچستریونایتد اعلام کرد که با اریک تون هوخ به توافق رسیده و او در پایان فصل سرمربی آنها خواهد بود. اکنون تلگراف مدعی شده است که سران آژاکس از اعلام و رسمی شدن قرارداد اریک تون هوخ با یونایتد ناراحت هستند و قصد دارند به آن عمل کنند.


سرویس خبر شماره: 1821430 |
05 ارديبهشت 1401 ساعت 23:50 |
28,614 |

3نظرات

آژاکس عصبانی شد.