سرمربی سابق اینتر با تیم ملی ایران مرتبط بود

خبرگزاری «اعوان مصر» گزارش داد که کوپر ترجیح می دهد در یکی از تیم های ملی ایران یا غنا فعالیت کند. چون به او پیشنهاد کار در تیم الزمالک مصر داده شد اما او می خواهد در سطح ملی کار کند.

طبق اخبار، کوپر یکی از گزینه های تیم ملی تونس برای سرمربیگری بود، اما آنها با جلال کادری تمدید کردند و در آینده با سرمربی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ همکاری خواهند کرد.

در حالی که رسانه های مصری کوپر را یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران معرفی می کنند، فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه امروز از گزینه نهایی نیمکت نشینی تیم ملی و حتی مهدی تاج نام نبرده است. از سوی فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم را یکی از اولویت های خود می دانست، اما به جزئیات اشاره ای نکرد. اما ذکر نام هایی مانند هکتور کوپر آرژانتینی بیشتر در حد حدس و گمان است و باید دید نظر نهایی اعضای هیئت مدیره چیست.

همانطور که شواهد و اظهارات نشان می دهد سرمربی ایرانی در کنار کارلوس کی روش گزینه های نزدیک به نیمکت تیم ملی هستند اما مربیانی مانند کوپر به دلیل در دسترس بودن می توانند یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران باشند. و قیمت مناسب در بازار برای بررسی.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1867332
فوریه 08, 1401 در 08:16 ب.ظ
4.4K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

طبق ادعای رسانه های مصری؛

کوپر پس از ترک نیمکت تیم ملی مصر در تیم های ملی ازبکستان و کنگو فعالیت کرد و نتایج متوسطی کسب کرد. این مربی آرژانتینی در سال 2017 تیم ملی مصر را به فینال جام ملت های آفریقا رساند اما در آنجا مغلوب کامرون شد و نایب قهرمان شد. اما فراعنه و کوپر پس از 28 سال به جام جهانی 2018 راه یافتند.

1796035
برخی رسانه های مصری هکتور کوپر را یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی ایران دانستند.

سرمربی سابق اینتر با تیم ملی ایران مرتبط بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، به نقل از رسانه های مصری، هکتور کوپر، سرمربی مشهور سابق تیم اینترمیلان و تیم های ملی مصر، ازبکستان و کنگو برای حضور در تیم های ملی در آسیا یا آفریقا و به آن فکر کنید.