سرمربی سابق عربستان و والنسیا در عراق

خوان آنتونیو پیزی که برای تیم ملی اسپانیا و باشگاه هایی مانند بارسلونا، والنسیا، پورتو و … بازی می کرد. و به مدت 16 سال در حرفه مربیگری بوده است، پس از حدود سه سال دوری از آسیا به سرزمین اصلی بازگشته است و احتمالاً تیم ملی عراق را هدایت خواهد کرد.

سرمربی آرژانتینی که از سال 2017 تا 2019 هدایت عربستان را برعهده داشت و در جام جهانی 2018 روی نیمکت این تیم نشست، اکنون به احتمال زیاد به عنوان سرمربی عراقی این تیم معرفی خواهد شد که نتوانسته به جام جهانی قطر راه پیدا کند. و حتی او سهمیه پلی آف را هم نگرفت.

فدراسیون فوتبال عراق به توافق با سرمربی سابق تیم ملی عربستان نزدیک شده است.

تیم ملی فوتبال عراق که سال گذشته سه مربی داشت و در مسابقات مقدماتی جام جهانی شکست خورد، اکنون بر اساس تصمیم فدراسیون فوتبال عراق با یک مربی آرژانتینی به کار خود ادامه خواهد داد.

تیم ملی عراق از آغاز مرحله گروهی رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 آسیا، سه مربی را بالای سر داشت که برای آنها رکورد عجیبی بود و به دلیل اینکه کمتر از ایران، کره جنوبی و امارات بود. او پیش از فدراسیون فوتبال عراق نتوانست به جام جهانی برسد. دوباره به تغییر مربی فکر کنید و پیتزی آرژانتین را انتخاب کنید.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1822984 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 19:22 |
4,877 امتیاز خبر|

2نظرات

بازگشت پیتزی به فوتبال آسیا

پیتزی که سابقه هدایت تیم هایی مانند والنسیا اسپانیا، سن لورنزو آرژانتین، لئون مکزیک و … را نیز در کارنامه دارد، جدا از سرمربیگری تیم های ملی شیلی و عربستان سعودی در عرصه باشگاهی، قرار است با فدراسیون فوتبال عربستان قرارداد قطعی منعقد کند. . تا در صورت توافق طرفین قرارداد او را امضا کند.