سرمربی فولاد: آنها تمرکز ما را در شب بازی به هم ریختند

رجبی درباره حواشی بازی و کش و قوس های بین نیمکت های دو تیم توضیح داد: صحبت خاصی صورت نگرفت و این مشکلات طبیعی است. یک نفر از تیم حریف سروصدا کرده بود و آقا جواد گفتند این درست نیست و هر دو نیمکت به هم احترام می گذارند، باید از داور هم تشکر کنم. در اهواز انتقاد داشتیم که تیم ها وقت تلف می کنند اما پیکان بازی جوانمردانه ای انجام داد و داور در همه صحنه ها قاطع عمل کرد و در همه صحنه ها نزدیک بود.

وی در پاسخ به اینکه آیا از سوی مدیریت باشگاه فولاد اعلام شده که بازیکن این تیم اجازه بازی ندارد یا خیر، پاسخ داد: خیر; از مدیریت نبود و اجازه بدهید خود آقای جواد این مشکل را توضیح دهد.

سرمربی فولاد معتقد است که این تیم اگرچه در دیدار با پیکان استرس داشت، اما در این مسابقه تسلط کامل داشت.

سرمربی فولاد: آنها تمرکز ما را در شب بازی به هم ریختند


سرویس خبر شماره: 1848052
21 اردیبهشت 1401 ساعت 22:17 |
7.5 هزار |

0نقطه نظر

همه تیم ها به دنبال تساوی برابر ما هستند.

وی با تمجید از فولاد افزود: فولاد شرایطی پیدا کرده که همه تیم ها به هر نحوی به دنبال تساوی از ما هستند و این کار ما را سخت می کند. باید بیشتر کار کنیم و بتوانیم گل های بیشتری بزنیم تا حریفان شانسی نداشته باشند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حمیدرضا رجبی پس از تساوی فولاد و پیکان به جای جواد نکونام در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت های خود گفت: ساعت 12 شب گذشته به ما اطلاع دادند که یکی از بازیکنان ما. اجازه بازی داده نشد و ترکیب تیم ما تغییر کرد و این مشکل به ضرر ما تمام شد. از باشگاه می خواهم این موضوع را پیگیری کند. وقتی مردم می گفتند بازیکن ما اجازه بازی ندارد، به تیم ما فشار می آورد اما ما سعی کردیم این انتقال را انجام ندهیم و ترکیب تیم را تغییر دادیم. آقای نکونام هر وقت صلاح بدانند درباره این موضوع صحبت می کنند.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بازی ما سرعت گرفت و توانستیم گل بزنیم و بعد از گل هم دفاعی بازی نکردیم و تعویض هایمان به گونه ای بود که به دنبال گل های بیشتری بودیم. پیکان عملا در زمین خود دفاع کرد و در نیمه ما نبود که بگوییم تیم ما را تحت فشار قرار داده است. در عرض چند دقیقه حریف مستقیم بازی می کرد و به همین دلیل مجبور شدیم کمی بنشینیم. در مجموع هیچ موقعیت هجومی به تیم حریف ندادیم و کاملاً بازی را کنترل کردیم.

رجبی در پایان گفت: اگر مشکل اعضای تیم با مدیریت حل شده است، گفت: مشکل مدیریت نیست. مشکل ما این است که دوست داریم هیچکس از بیرون وارد تیم ما نشود و به ما حمله کند. همه بازیکنان ما قابل احترام هستند و به همه نیاز داریم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی در پاسخ به اینکه دلیل عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری یکی است، پاسخ داد: بله؛ بله. آنها از این موضوع ناراحت شدند و عذرخواهی کردند و گفتند بیایم.

سرمربی فولاد درباره عملکرد این تیم در بازی امروز مقابل پیکان توضیح داد: بازی کاملا تحت کنترل تیم ما بود و در نیمه اول توانستیم یک بازی روانی مقابل تیمی انجام دهیم که 2-3-5 بازی می کرد و لایه های دفاعی زیادی داشت. . موقعیت های زیادی داشتیم و به تیم حریف فشار آوردیم.

رجبی گفت: با توجه به اینکه در اهواز چند بازی را نبردیم، تیم استرس روحی داشت و روی یک خطای فردی گل خوردیم که تقصیر ماست و باید روی آن کار کنیم. من هم به تیم پیکان تبریک می گویم. این تیم جوان است و مربی صاحب سبک است. به هر حال سبک تیر دفاعی و ضدحمله ای است و باید به آن احترام بگذاریم.

رجبی در پاسخ به اینکه مدیریت تیم در دیدارهای گذشته در تصمیمات بازیکنان و سرمربی تیم دخالت کرده است، گفت: نمی توانم در این مورد صحبت کنم و آقای جواد صلاح هر وقت متوجه شوند صحبت می کنند اما باید بگویم. همه ما عاشق فوتبال با تماشاگر هستیم، باید این کار را انجام دهیم و تنها چیزی که می خواهیم این است که هواداران خوشحال باشند. همه ما منتظریم که هواداران به ورزشگاه بیایند و انرژی خود را آزاد کنند و خوشحال باشند، اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد و بازیکنان هم گل می زنند و خوشحال نیستند. هیچ کدام از اینها هیچ کس را از این وضعیت خوشحال نمی کند.