سرمربی مراکش و ایجاد حد نصاب جدید

بورا میلوتینوویچ و کارلوس آلبرتو پریرا با پنج تیم مختلف به جام جهانی رسیدند اما تفاوت آنها با هالیلویچ در این است که هیچ کدام در تمام مراحل مقدماتی جام جهانی حضور نداشتند و از این نظر سرمربی بوسنیایی تیم ملی مراکش. به جام جهانی رسیده است. 2022 قطر رکورددار است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم ملی مراکش موفق شد رکورد ویژه ای در بین مربیان جهان از نظر صعود به جام جهانی به دست آورد.


سرویس خبر شماره: 1817285 |
10 اردیبهشت 1401 ساعت 06:39 |
9,060 امتیاز خبر|

0نظرات

4 صعود با 4 تیم مختلف.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم ملی مراکش توانست با پیروزی مقابل کنگو به جام جهانی 2022 قطر راه یابد و یکی از نمایندگان قاره آفریقا در این مسابقات باشد. صعود مراکشی ها در شرایطی رقم خورد که برخلاف دوره قبل خبری از حضور هروه رنار روی نیمکت این تیم نبود و وحید هلیلهوجیچ باتجربه هدایت این تیم را برعهده داشت.

سواری بر ساحل عاج در جام جهانی 2010، سوار شدن بر الجزایر در جام جهانی 2014 و سپس راهیابی به جام جهانی 2018 با تیم ملی ژاپن؛ جالب اینجاست که هالیلوژیچ چهار دوره مربیگری در جام جهانی را در زمانی انجام داد که او هدایت تیمی را بر عهده داشت که به جام جهانی راه یافته بود.

صعود مراکش به جام جهانی رکورد خارق العاده ای را برای هلیلهوجیچ 69 ساله در دوران مربیگری اش به ثبت رساند. او که از آغاز مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 با مراکش بازی می کند، پیش از این سه بازی دیگر در جام جهانی انجام داده است.