سرمربی منچستریونایتد رونالدو را مسخره می کند/ به شخصیت های مناسب در رختکن نیاز داریم

تنهاچ در جریان یک اردوی تمرینی در اسپانیا به تلویزیون منچستریونایتد گفت: “او رفته و گذشته از بین رفته است.” ما اکنون به آینده نگاه می کنیم.»

تنهاخ بدون اشاره به نام رونالدو به این موضوع اشاره کرد که شخصیت ستاره پرتغالی می تواند عاملی برای جدایی او باشد. او گفت: “اول از همه به توانایی های فوتبالی یک بازیکن نگاه می کنیم. انسان بودن او نیز مهم است و نمی توان آن را دست کم گرفت.” جام.”



سرویس اخبار فوتبال خارجی

اما پس از اظهارات جنجالی او در مصاحبه با پیر مورگان و انتقاد شدید او از تنهاچ و مالکان باشگاه، یونایتد به سرعت خواستار جدایی او شد و حتی تا بازار زمستانی برای فروش او منتظر نشد، در عوض دو طرف تصمیم گرفتند قراردادی را امضا کنند. قرار بود تابستان آینده باشد پایان تاریخ انقضا

ماه ها گمانه زنی می شد که کریستیانو رونالدو منچستریونایتد را ترک خواهد کرد زیرا رابطه او با سرمربی تیم اریک تنهاک روز به روز بدتر می شود. باشگاه نیز به دنبال انتقال او بود و همه فکر می کردند رونالدو در پنجره نقل و انتقالات ژانویه منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

اکنون تنهاچ برای اولین بار پس از آن اقدام جسورانه مصاحبه کرده و در مورد جدایی فوق ستاره پرتغالی صحبت کرده است. او اشاره کرد که این بیشتر به رفتار رونالدو در خارج از زمین مربوط می شود تا عملکرد او در زمین.