سرمربی گزینه هدایت پاری سن ژرمن را پیشنهاد کرد/ نام مورینیو در لیست پاریسی ها نیست

با وجود اینکه تیم پاری سن ژرمن در این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی در لیگ 1 خود است، اما مسئولان باشگاه از عملکرد کریستف گالتیه سرمربی تیم راضی نیستند و به نظر می رسد پایان کار گالتیه در این تیم از پایان فصل حتمی است. فصل جاری ناکامی گوتیه در فتح کوپه دو فرانس و حذف زودهنگام او از لیگ قهرمانان باعث شد تا سران باشگاه بی صبرانه منتظر پایان فصل باشند تا راه خروج را به او نشان دهند.

یکی دیگر از گزینه های شایعه شده لوئیز انریکه، هدایت ناپولی است. از آنجایی که مشخص شد لوسیانو اسپالتی فصل آینده روی نیمکت قهرمان سری آ نخواهد نشست، این باشگاه ایتالیایی نیز به دنبال مربی است. اما گل مدعی است که با وجود همه این گمانه زنی ها، لوئیز انریکه نزدیک ترین فرد به نیمکت پی اس جی است.



سرویس اخبار فوتبال خارجی

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد گزینه های تمرینی پی اس جی به گوش می رسد و از نام های بزرگی مانند ژوزه مورینیو و جولیان ناگلزمن به عنوان علاقه مندی های این باشگاه یاد می شود. سایت گل در جدیدترین گزارش خود مدعی شد که بر خلاف شایعات اخیر، لیست گزینه های مورد نظر پاری سن ژرمن کسی جز لوئیز انریکه، سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا نیست.

پس از حذف اسپانیا از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر، فدراسیون فوتبال اسپانیا انریکه را اخراج کرد و او همچنان بدون تیم است. در عین حال رسانه های انگلیسی از انریکه به عنوان یکی از گزینه های مد نظر دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام یاد می کنند و در صورت دستیابی به توافق نهایی با پاری سن ژرمن، ضربه دیگری برای باشگاه انگلیسی خواهد بود.