سرنوشت صعود یاران محرمی به دست چلسی و میلان

تیم فوتبال دیناموزاگرب با تساوی 1-1 مقابل سالزبورگ اتریش با کسب 4 امتیاز، در رده چهارم گروه E لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت اما شانس صعود خود را افزایش داد.


سرویس خبر شماره: 1847713
20 اکتبر 1401 ساعت 08:36
501 امتیاز خبر

0نقطه نظر

یک امتیاز امید دینامو را زنده نگه داشت.

یاران محرمی در شرایط بدی قرار دارد، در گروه E لیگ قهرمانان اروپا، چلسی با 7 امتیاز صدرنشین است و اتریشی سالزبورگ 6 امتیازی و میلان 4 امتیازی هستند و همه شانس صعود به مرحله پلی آف، دینامو را خواهند داشت. دو بازی بعدی زاگرب برابر چلسی و میلان است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال دیناموزاگرب در یکی از دیدارهای هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اگرچه برخلاف دیدارهای گذشته خود صادق محرمی را در اختیار نداشت و این بازیکن را روی نیمکت گذاشت. وی از ساعت 22:30 عصر سه شنبه در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف اتریشی از سالزبورگ رفت.

صادق محرمی، ملی پوش ایرانی دیناموزاگرب که در سه دیدار تیمش در دور اول لیگ قهرمانان اروپا حضور ثابتی داشت، در بازی برگشت مقابل سالزبورگ اتریش از دقیقه 79 به جمع بازیکنان تیمش اضافه شد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

یاران محرمی که هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی غیرمنتظره مقابل چلسی آغاز کرد، سپس دو شکست متوالی برابر میلان و سالزبورگ را در بازی برگشت مقابل حریفان اتریشی خود جبران کرد. باخت اخیر آنها و همچنان امیدوارند که با یک امتیاز در خانه به پلی آف بروند.

دیناموزاگرب در حضور تعویضی خود از تیم ملی ایران مقابل سالزبورگ به تساوی ارزشمند دست یافت.

سرنوشت صعود یاران محرمی به دست چلسی و میلان