سرنوشت عجیب ستاره های یورو 2020 قبل از یورو 2024


سرویس خبر شماره: 1985155
16 دسامبر 1402 در 05:58
3.4K |

0نقطه نظر

همبازی حاج صفی و ستاره خاورمیانه

ستاره های فوتبال اروپا قبل از یورو 2024 شرایط عجیبی را تجربه خواهند کرد.

سرنوشت عجیب ستاره های یورو 2020 قبل از یورو 2024

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، 190 روز دیگر جام ملت های اروپا به میزبانی آلمان در سال 2024 برگزار می شود و تنها سه سال از مسابقات یورو 2020 که در سال 2021 به دلیل ویروس کرونا برگزار شد، از ستاره های بسیاری از یوروهای قبلی می گذرد. اکنون در وضعیت بسیار عجیبی هستند، ما آنها را بررسی خواهیم کرد.
کریستیانو رونالدو
آقای گل یورو 2020 5 گل زد و بهترین گلزن تاریخ این مسابقات حتی در این یورو شد. چرخ نخ ریسی پس از 3 سال او را از قلب اروپا به خاورمیانه آورد تا در نصر اجرا کند.
پاتریک شیک
او با زدن یک گل زیبا در میانه میدان در بازی اسکاتلند و چک، 5 گل مشترک با رونالدو به ثمر رساند و در صدر جدول گلزنان قرار گرفت اما اخیرا در تیم لورکوزن قرار گرفت. پس از 283 روز مصدومیت

امیل فورسبرگ
سومین گلزن برتر اروپا با 4 گل در یورو 2020 از ابتدای فصل تنها 4 بار در ترکیب ثابت لایپزیگ حضور داشته است.
کریم بنزما
بنزما که در این یورو به تیم فرانسه برگشت با 4 گل یکی از مدعیان آقای گل بود اما در الاتحاد هم حضور دارد!

1950162

کاسپر دولبرگ
مهاجم دانمارکی که به دلیل حادثه تلخ اریکسن در ترکیب قرار گرفت و با وجود اینکه در آن زمان در تیم های نیس، هوفنهایم و سویا بازی می کرد، حالا راهی جز آندرلخت بلژیک ندارد.
ماریه دمیرال
او در اولین دیدار جام حذفی ضربه لوکاتلی را روی خطا دفع کرد تا با گل به خودی در این تورنمنت تاریخ ساز شود.
روبرتو مانچینی
عجیب است اما سرمربی قهرمان اروپا حالا سرمربی عربستان در جام ملت های آسیا خواهد بود.
گوران پاندف
اگرچه او را با مقدونیه شمالی به یاد می آورند، اما تصمیم گرفته است در سال 2022 در پارما بازنشسته شود.

1611807

استیو زوبر
بهترین پاسور جام ملت های اروپا ستاره سوئیسی آینتراخت فرانکفورت با 4 پاس گل بود اما در همان فصل سران اینتراخت زوبر را به آاک آتن فروختند تا با احسان حاج صفی و میلاد محمدی در یونان بازی کند.
لوک شاو
تنها گلزن انگلیس در تاریخ فینال یورو، لوک ژاوی است که از ابتدای فصل تنها 4 بازی انجام داده و اخیرا به فرم خوب بازگشته است.

1879730

آندری یارمولنکو
کاپیتان اوکراینی پس از حضور در العین به تازگی به کشورش بازگشت تا برای دیناموکیف بازی کند. یارمولنکو با 2 گل و 2 پاس گل یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان یورو بود.
مایکل دامزگارد
هنوز کسی گلی را که در نیمه نهایی به انگلیس زد را فراموش نکرده است، اما باید گفت او پس از پایان مسابقات به برنتفورد رفت و با قدوس بازی کرد و البته در مجموع دو بازی انجام داد!
جردن پیکفورد و کیلیان امباپه
در آن سه سال زلاتان بازنشسته شد، هری کین تاتنهام را ترک کرد، رونالدو و مسی اروپا را ترک کردند، پله مرد، هوش مصنوعی ابزار مفیدی شد، جانی ایوانز به منچستریونایتد بازگشت، منچسترسیتی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و هزاران اتفاق افتاد. در زندگی بسیاری از مردم این سیاره، اما پیکفورد هنوز در اورتون است و تکلیف پرونده انتقال امباپه به رئال مادرید نامشخص است.

1961109

مجله اخبار فوتبال خارجی