سرنوشت عجیب گروه مخالف کی روش و اسکوچیچ!

به نظر می رسد باید کار کمیته فنی فدراسیون را رسما تمام شده دانست.

سرنوشت عجیب گروه مخالف کی روش و اسکوچیچ!


سرویس خبر شماره: 1844768
30 سپتامبر 1401 ساعت 16:30
3.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

کمیته فنی فدراسیون فوتبال بی سر و صدا لغو شد

با حضور مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال، ماجرا به کلی تغییر کرده است. تاج طبق وعده و بدون نظر کمیته فنی تصمیم گرفت کارلوس کی روش را بازگرداند و همکاری با دراگان اسکوچیچ را متوقف کند. اتفاقی که حتی اعتراض خفیف ابراهیم قاسم پور را نیز در پی داشت و وی با اشاره به عدم جویا شدن نظر آنها به موضوع پرداخت.

با این شرایط می توان گفت کمیته فنی فعلی اعتماد فدراسیون فعلی را ندارد و می توان آنها را اعضای «سابق» کمیته فنی نامید. سرمربی تیم ملی انتخاب و سرمربی تیم المپیک به محرم نویدکیا پیشنهاد شد و در این دو مورد نظری از اعضای کمیته فنی جویا نشد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کمیته فنی فدراسیون فوتبال که در روزهای پایانی کار میرشاد مجدی فعالیت های گسترده ای را دنبال کرده بود، با حضور مهدی تاج به طور کامل از کار حذف شد. . انتخاب و برکناری سرمربی تیم ملی بدون مشورت این اعضا انجام شد که حتی انتقادات تند ابراهیم قاسم پور را نیز در پی داشت.

از این گروه، حمید استیلی با توجه به مدت همکاری با دراگان اسکوچیچ و بحث ها و انتقاداتی که در مورد بازگشت کارلوس کی روش مطرح کرد، بعید است که وی تصمیم به ادامه همکاری در این سمت بگیرد. ابراهیم قاسم پور که یکی از منتقدان اصلی دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی بود، امروز در نامه ای سرگشاده بار دیگر بحث جدیدی را در اختلاف خود با فدراسیون مطرح کرد و این زنجیره بحث البته در روزهای اخیر هر دو در رسانه های داخلی و خارجی چندین بار به آن اشاره کرده بود. سایر افراد حاضر در این کمیته جنجالی نیز در این مدت کوتاه مشخص شده اند که چندان مورد توجه فدراسیون فعلی و مهدی تاج نیستند و باید عاقبت کار او را قطعی دانست.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کمیته فنی فدراسیون که با حضور ابراهیم قاسم پور، حمید استیلی، پرمی، نادر عزت اللهی و اصغر مدیرروستا کار را دنبال می کرد، در مقطعی پیشنهاد و البته تصمیم نهایی خود را برای پایان همکاری با دراگان اسکوچیچ اعلام کرده بود. تصمیمی که رئیس فدراسیون فوتبال برای پیگیری کار سرمربی سابق تیم ملی کرواسی اجرا نکرد.