سروش حامی بزرگ جدید بیرانوند است


سرویس خبر شماره: 2008099
21 مارس 1402 ساعت 2:45 ق.ظ.
141

0نقطه نظر

او چند بار دروازه پرسپولیس را نجات داد.

سروش رفیعی معتقد است علیرضا بیرانوند پاسخگوی گل خورده پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم نیست.

سروش حامی بزرگ جدید بیرانوند است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عملکرد علیرضا بیرانوند و خطاهای او در دو دیدار پرسپولیس مقابل آلومینیوم و فولاد مورد اعتراض شدید هواداران این تیم قرار گرفت و آنها این دروازه بان ملی پوش را مقصر اصلی افتتاحیه تیم فوتبال پرسپولیس دانستند. هدف پرسپولیس، او را سرزنش کرد.

سروش رفیعی امروز در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره علیرضا بیرانوند و انتقاد هواداران به دفاع از این دروازه بان پرداخت.

1940307

رفیعی درباره اشتباهات بیرانوند در دو دیدار گفت: علی در دیدار اراک اشتباه نکرد و بازیکن آلومینیوم دید خوبی داشت. با این حال، این به ندرت اتفاق می افتد. دروازه بان ما درست می گفت. علی از نظر فوتبالی در جای درستی قرار داشت و این بازیکن در آن لحظه دید خوبی داشت و ضربه خوبی زد. در همان بازی یکی از بازیکنان فولاد سعی کرد این کار را انجام دهد که علی موفق شد.

وی در ادامه افزود: فوتبال پر از اشتباه است. خودم علامت زدم از آنجایی که علی بارها دروازه ما را نجات داد، هواداران را خوشحال کرد و به قهرمانی این تیم کمک کرد، ممکن است روزی اشتباه کند. علی و سایر دروازه بانان در پست خود سعی می کنند تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم خود انجام دهند.

مجله اخبار فوتبال داخلی