سروش: درویش برای انتخاب اسمار نظر بازیکنان را جویا شد


سرویس خبر شماره: 2008070
20 مارس 1402 در 10:06 ب.ظ.
779 امتیاز خبر

0نقطه نظر

هیچ کس نمی تواند عملکرد یحیی را زیر سوال ببرد.

سروش رفیعی بار دیگر به سوال حضور خود و علیرضا بیرانوند در انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس واکنش نشان داده است.

سروش: درویش برای انتخاب اسمار نظر بازیکنان را جویا شد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از جدایی یحیی گل محمدی و در شرایطی که باشگاه پرسپولیس هنوز سرمربی جدید خود را انتخاب نکرده بود، سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند به دلیل دفاع از انتخاب اسمار به عنوان سرمربی مورد انتقاد شدید هواداران قرار گرفتند. .

رفیعی امروز در گفتگو با خبرنگاران درباره تغییر کادر فنی پرسپولیس گفت: جای خوبی دارم که از آقا یحیی یاد کنم. هیچکس نمی تواند عملکرد درخشان پرسپولیس را از روز اول تا آخر زیر سوال ببرد. کارنامه او مشخص است و قهرمانی او همه چیز را مشخص می کند، بنابراین در تکنیک او شکی نیست. او خودش به دلیل مشکلاتی که پیش آمده تصمیم به کناره گیری از تیم گرفت.

وی در خصوص اعتراضات به انتخاب اسمار ویرا گفت: هر تصمیمی که باشگاه می گیرد همیشه هم مخالفان و هم طرفداران دارد. فکر می کنم گذشت زمان بهترین چیز است و با گذشت زمان مشخص شد که باشگاه تصمیم درستی گرفته است.

رفیعی که پس از اعتراض هواداران پرسپولیس به دخالت او در انتخاب سرمربی این تیم در اینستاگرامش پیامی منتشر کرد، توضیح داد: میدونی چرا اینو گذاشتم؟ چون انتظار داشتم هواداران بدانند فضای مجازی رویش نام دارد و فضای مجازی است. حالا می توانم یک خبر جعلی منتشر کنم و در فضای مجازی پخش شود و همه می توانند آن را نقل کنند، اما باید فکری برای این مشکل می کردند.

آو تاکید کرد: این باشگاه است که تصمیم می گیرد و به نظر من این کار خوب، مثبت و زیبایی است که آقای درویش به عنوان مدیرعامل از بازیکنان تیم، کسانی که حضور دارند و با این کار زندگی و کار کرده اند، بخواهد. شخص، و برای گفتن چه. آیا شما فکر می کنید؟ اما در نهایت این باشگاه است که تصمیم می گیرد و خدا را شکر گذشت زمان نشان داد که تصمیم درستی بوده است و حداقل تا به حال خود هواداران نسبت به آن مثبت هستند.موضوع و امیدوارم در آینده آنها را خوشحال کنیم. آینده.

مجله اخبار فوتبال داخلی