سروش رفیعی – از گل های سرنوشت ساز تا فرار از محرومیت

عکس: امیرحسین خیرخواه



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سروش رفیعی که پس از اتفاقاتی که منجر به جدایی ناخواسته او از این تیم در زمان گابریل کالدرون شد، بازیکن محبوب پرسپولیس بود، بار دیگر این فرصت را پیدا کرد تا به بازی با محبوب خود بازگردد. شماره هفت در کنار شاگردان یحیی گل محمدی بدرخشید.


سرویس خبر شماره: 1850448
6 نوامبر 1401 ساعت 10:02 |
3.3 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

هافبک شماره هفت قرمزها در شبی که طلسم پاس گل های خود را در بازگشت به تیم شکست، از محرومیت دربی نجات یافت.

سروش رفیعی - از گل های سرنوشت ساز تا فرار از محرومیت

اما رفیعی با پاس گل و گرفتن سه امتیاز و فرار از محرومیت دربی به عملکرد موفق خود در آن بازی پایان داد تا هواداران پرسپولیس و البته یحیی گل محمدی به درخشش او در بازی دربی امیدوار باشند. با توجه به اینکه این بازی کمتر از دو ماه دیگر برگزار می شود، باید دید که شماره هفت پرسپولیس می تواند به تیمش در راه کسب سه امتیاز شیرین دربی کمک کند یا خیر.

رفیعی که فصل گذشته به عنوان یکی از بازیکنان موفق پرسپولیس به پرسپولیس پیوست و هواداران امیدوار بودند با حضور او در کنار سعید صادقی و مهدی ترابی و جذب مهاجمان خارجی موثر (لوکادیا و شیخ دیاباته) رویایی را دنبال کنند. تا هفته دهم برای اولین پاس گل این هافبک خلاق. اما رفیعی در دیدارهای اخیر پرسپولیس همواره یکی از کسانی بوده که نقش پررنگی در خط هافبک بر جای گذاشته و اعتماد کامل یحیی گل محمدی را جلب کرده است. مثل بازی امروز، یحیی گل محمدی همچنان برای جدایی سعید صادقی و ترابی به او اعتماد کرد و در نهایت با سه امتیاز او پاسخ داد.

رفیعی که در آستانه محرومیت از دربی بعد از جام جهانی قطر است، علیرغم ارتباطی که به دلیل درخواست کادر فنی از مطبوعات داشت، در این بازی حضور داشت و مجبور به انجام اشتباهات زیادی شد. بازی به او کارت زرد داد.