سرپرست قرقیزستان و جریمه سنگین احتمالی پرسپولیس!


سرویس خبر شماره: 1985118
15 دسامبر 1402 در 9:59 ب.ظ.
1.1 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

شاید محرومیت در میان باشد

هواداران این باشگاه با توجه به اتفاقات و شرایط دیدار پرسپولیس و الدیل باید منتظر جریمه سنگینی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باشند.

سرپرست قرقیزستان و جریمه سنگین احتمالی پرسپولیس!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با وجود حضور بیش از 53 هزار تماشاگر در جریان دیدار پرسپولیس و الدحیل و جو فوق العاده ای که در ابتدای بازی در ورزشگاه ایجاد شد، این موضوع کیفیت فنی تیم قطری را تحت تاثیر قرار داد. هیجان انگیز بود

در این دقایق حساس و بعد از مسابقه، بطری ها، میوه ها و سایر اشیا سه بار از روی این سکوها سقوط کردند.

1963308

بار اول که معزعلی قصد داشت کرنر بزند، جمعیت او را هدف قرار دادند و بیرانوند با دلجویی از او و زیر سوال بردن مکرر تماشاگران اجازه داد بازی ادامه پیدا کند.

برای دومین بار پس از گل دوم الدیل و عصبانیت هواداران، باران بطری به سمت حلقه تشویق تیم قطری شروع شد و کمک داور و بازیکنان الدیل به درخواست داور از این مکان دور شدند.

اما بار سوم هدف بطری ها بازیکنان و کادر فنی تیم پرسپولیس بودند که به شکلی باورنکردنی مورد هدف خودی ها قرار گرفتند و صحنه های تلخی رقم خورد.

1962925

این اتفاقات در حالی رخ داد که یک ناظر امنیتی جوان و تازه کار از قرقیزستان به نام راکیشف کانات از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد و در ورزشگاه حضور داشت و تمام این رویدادها را یادداشت کرد و به صورت قطعی به فارسی ارسال کرد.

با این حساب به نظر می رسد باشگاه پرسپولیس باید منتظر جریمه سنگین کنفدراسیون فوتبال آسیا باشد که این بار نه از سوی خود باشگاه و زیرگروه هایش بلکه توسط هواداران خود او رقم خورده است و شاید این تخلفات باشد. دوباره باعث شد باعث شد این تیم در حضور بعدی خود در این رقابت ها از بازی با تماشاگران محروم شود.

مجله اخبار فوتبال داخلی