سر جیم رتکلیف از توماس توچل درخواست تعهد می کند زیرا منچستریونایتد با او تماس می گیرد تا به طور بالقوه جایگزین اریک تن هاگ شود – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد


سر جیم رتکلیف، مالک جدید منچستریونایتد، طبق گزارشات، مذاکرات اولیه ای را با توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ برای جایگزینی بالقوه، اریک تن هاگ، سرمربی بی سرپرست انجام داده است.

موقعیت تن هاگ در میدان اولدترافورد در میانه فصل بسیار ضعیف یونایتد چندان قطعی نیست.

این بازیکن هلندی بارها خود را در معرض انتقاد شدید هواداران و رسانه ها به دلیل عملکرد ضعیف و نتایج ناگوار باشگاه قرار داده است که اغلب چیزهای زیادی را به همراه داشته است.

موقعیت تن هاگ پس از پیروزی شرم آور یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی به طور قابل توجهی ضعیف تر شد.

شیاطین سرخ در حالی که 20 دقیقه از وقت قانونی باقی مانده بود، برتری 3-0 را تسلیم کردند و کاونتری به مصاف حریفان رفت تا بازی را به وقت اضافه مجبور کند. خوشبختانه برای یونایتد، آنها توانستند در ضربات پنالتی به فینال راه پیدا کنند، علیرغم اینکه کاسمیرو ضربه ابتدایی را از دست داد.

با این حال، این پیروزی سوالات بیشتری را در مورد مناسب بودن طولانی مدت Ten Hag ایجاد کرده است و به نظر می رسد به طور فزاینده ای این احتمال وجود دارد که INEOS پس از پایان فصل تغییرات مدیریتی را تایید کند.

پیش از این، یونایتد با مربیان برجسته ای مانند جولیان ناگلزمن، گرت ساوتگیت، روبرتو دی زربی، تیاگو موتا، گری اونیل، توماس فرانک، کارلو آنچلوتی و البته توخل مرتبط بوده است.

توخل به محض پایان رقابت های بوندسلیگا، بایرن را ترک خواهد کرد. تیم باواریایی به طرز شگفت انگیزی عنوان قهرمانی را به تیم ژابی آلونسو بایرلورکوزن از دست داد که به 11 سال حضور اولی در لیگ برتر آلمان پایان داد.

گزارشی که در اواخر فوریه توسط The Peoples Person پوشش داده شد، نشان داد که توخل، که به چالش جدیدی دور از آلیانز آرنا نیز چشم دوخته است، خواهان شغل یونایتد است. صندلی داغ اولدترافورد رویای اوست و او علاقه زیادی به جایگزینی تن هاگ دارد.

گئورگ هولزنر، روزنامه‌نگار کیکر، به‌روزرسانی بزرگی در مورد این وضعیت ارائه کرده و گفته است که یونایتد قبلاً با اردوی توخل تماس برقرار کرده است.

هولزنر در X (توئیتر سابق) نوشت: «بعید به نظر می رسد که توماس توخل در بایرن مونیخ ادامه دهد. مدیران بایرن همچنان تصمیم (اخراج او) را تصمیم درستی می‌دانند.”

از سوی دیگر، منچستریونایتد قبلا با توخل تماس گرفته است.

هولزنر افزود که توخل و رتکلیف قبلاً بین آنها تبادل نظر داشته اند.

مالک جیم رتکلیف، که برای توخل ارزش زیادی قائل است، از سرمربی فعلی بایرن در مورد تعهد برای فصل آینده در صورتی که باشگاه در پایان فصل از اریک تن هاگ جدا شود، سوال کرده است.

توخل در حال حاضر فقط روی بایرن تمرکز کرده است.

بایرن اخیراً با حذف آرسنال از لیگ قهرمانان اروپا به یک پیروزی بزرگ دست یافته است تا به نیمه نهایی رقابت های قاره ای صعود کند، جایی که آنها به مصاف غول لالیگا، رئال مادرید خواهند رفت.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.



https://thepeoplesperson.com/2024/04/21/sir-jim-ratcliffe-asks-for-thomas-tuchels-commitment-as-man-united-contact-him-to-potentially-replace-erik-ten-hag-279209/ منبع: