سر جیم رتکلیف خواهان کنترل نقل و انتقالات است در حالی که شیخ جاسم خواهان نظارت مالی است – اخبار من یونایتد و اخبار نقل و انتقالات


هر دوی مناقصه گران از اهمیت این تابستان برای اریک تن هاگ و پروژه اش آگاه هستند. شیاطین سرخ در مسیر درست و در مسیر صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده هستند.

“بر اساس این درخواست، مالکیت فعلی خانواده گلیزر هر گونه تعهد مالی بالقوه ای را از مدیران بانکی قطر به محض دریافت چراغ سبز انجام می دهد.

علی‌رغم موضع گلیزرها، درک می‌شود که چنین خواسته‌هایی در مورد معاملات خرید عمده غیرمعمول نیست، به‌ویژه زمانی که طرفین آگاه باشند که زمان زیادی بین توافق یک معامله و بسته شدن رسمی معامله لازم است.

The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/05/01/sir-jim-ratcliffe-demands-transfer-control-while-sheikh-jassim-asks-for-financial-oversight-263444/ منبع:

هواداران یونایتد قبل از بازی مقابل استون ویلا بار دیگر به خانواده گلیزر اعتراض کردند و در آنجا کاملاً واضح اعلام کردند که خواهان فروش کامل هستند.

روند تصاحب باشگاه ممکن است قبل از پایان فصل به پایان نرسد

پیشنهاد رتکلیف شامل گزینه ماندن جوئل و اورام گلیزر به عنوان سهامداران اقلیت بدون حق رای است، اما طرفداران می خواهند خانواده آمریکایی به طور کامل از معادله حذف شود.


منچستریونایتد در اواسط روند تصاحب است و دور سوم پیشنهادات اخیراً به پایان رسیده است و اکنون تصمیم گیری به عهده گلیزرها است.

پیشنهاد سر جیم رتکلیف برای کنترل باشگاه به طور قابل توجهی بالاتر است و به نظر می رسد که او در این مرحله از روند محبوبیت دارد.

درخواست های پیش فروش از هر دو مناقصه گزار

جالب اینجاست که این خواسته ها به طور بالقوه به وجود آمده اند زیرا این خطر وجود دارد که کل روند فراتر از پایان فصل ادامه یابد و حتی به دوره نقل و انتقالات تابستانی سرایت کند.

جام Carabao Cup و پتانسیل اضافه کردن جام حذفی را به ترکیب اضافه کنید و مالکان جدید مایلند از هلندی در بازار حمایت کنند زیرا باشگاه به دنبال ادامه مسیر صعودی خود است.

و با توجه به تلگراف، بنیانگذار INEOS خواستار “کنترل فوری نقل و انتقالات” از لحظه توافق با فروش احتمالی است.

همانطور که اخیرا توسط شخص مردمپیشنهاد شیخ جاسم بن حمد آل ثانی حدود 5 میلیارد پوند (6.3 میلیارد دلار) است، اما این رقم شامل بدهی و حدود 0.8 میلیارد پوند (1 میلیارد دلار) سرمایه گذاری تعهد شده است.

جالب است که ببینیم داستان تصاحب در آینده به چه سمتی می‌رود. به خاطر یونایتد، باید هر چه زودتر این کار انجام شود و گرد و غبار حذف شود زیرا باشگاه نمی تواند زمان زیادی را برای انتقال از طریق خط تلف کند.

در این گزارش آمده است: بعید است که درخواست‌ها برای کنترل کامل باشگاه قبل از اتمام فروش توسط گلیزرها پذیرفته شود.

از سوی دیگر، شیخ جاسم خواهان نظارت بیشتر بر امور باشگاه در صورت پذیرفته شدن پیشنهاد او برای خرید کامل است.