سر کیر استارمر می گوید او با فریب دکلان رایس به آرسنال پیوست

سر کیر استارمر، رهبر حزب کارگر، به شوخی مدعی شده است که او و پسرش دکلان رایس را فریب داده اند تا با تیم مورد علاقه شان آرسنال امضا کنند. استارمر فاش کرد که یواشکی قرارداد آرسنال را تحت یک برنامه مهمانی که رایس ناآگاهانه آن را امضا کرده است، رد کرده و بدین ترتیب آینده خود را به توپچی ها متعهد می کند.

آرسنال در رقابت برای دکلان رایس منچسترسیتی را شکست داد

آرسنال، مشتاقان لیگ برتر، رایس را از رقبای محلی وستهم یونایتد با مبلغ رکورد باشگاهی 105 میلیون پوند (137 میلیون دلار) در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2023-24 به خدمت گرفت. لندنی‌های شمالی علیرغم اینکه با پرداخت مبلغی رکوردشکنی موافقت کردند، نتوانستند در طول این انتقال روی ارمغان بیاورند.

در یک مقطع به نظر می رسید که منچسترسیتی آنها را به ضرب گلوله شکست می دهد، اما میکل آرتتا در نهایت کار بهتری را در متقاعد کردن ملی پوش انگلیسی از کاری که انجام می داد انجام داد. رایس سرانجام در 15 جولای به این تیم پیوست و از آن زمان تاکنون 48 مسابقه برای آنها انجام داده است. این بازیکن 25 ساله 6 بار گلزنی کرده و 9 بار گلزنی کرده است.

سر کیر استارمر می گوید که دکلن رایس را فریب داده تا به توپچی ها بپیوندد

به گفته استارمر، با این حال، حماسه انتقال رایس بسیار متفاوت بود. او در مصاحبه ای با تلگراف به شوخی فاش کرد که چگونه مرد انگلیسی را فریب داده تا قرارداد آرسنال را امضا کند.

او (از طریق GOAL) گفت:

بنابراین، وقتی سال گذشته خارج از خانه در وستهام بازی کردیم و دکلان هنوز بازیکن وستهم بود، پسرم را بردم. مارک نوبل، آقای وستهام (در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه)، ما را برای ملاقات با دکلان پایین برد. و بنابراین پسر من برنامه خود را برای امضای آماده کرده بود و بدیهی است که ما قرارداد (برای آرسنال) را در زیر آن قرار دادیم! دکلان آن را امضا کرد و فکر می کرد که در حال امضای برنامه است، اما در واقع او برای آرسنال امضا می کرد

تیم شمال لندن در حال حاضر در رقابت های لیگ برتر پیشتاز است. با این حال، منچسترسیتی که در رده دوم قرار دارد، در صورت پیروزی در چهار بازی باقیمانده خود در این فصل، رکورد خود و چهارمین عنوان متوالی را به دست خواهد آورد.

یکی از هواداران سرسخت آرسنال، استارمر، می‌خواهد منچسترسیتی لغزش کند، اما می‌داند که این یک درخواست بزرگ است.

وی با بیان حکم خود در خصوص کسب عنوان قهرمانی افزود:

بستگی به سیتی داره این بهترین مسابقه قهرمانی برای سال‌ها است، امسال، و من هر بازی را به خانه و خارج از خانه می‌رفتم. هر چند سیتی خوب است. به (کوین) دی بروین نگاه کنید. به (ارلینگ) هالند نگاه کنید. اینها بازیکنان بزرگی هستند

لندنی ها در تاریخ 4 می به بازی های لیگ برتر مقابل بورنموث بازخواهند گشت.

https://sportslens.com/news/keir-starmer-jokes-arsenal-declan-rice/ منبع: