سعید دقیقی هم از روی نیمکت گل می زند!(عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سعید دقیقی مهاجم سال های پایانی فوتبال ایران از جمله تحصیل کرده های این رشته است. او پس از پایان دوران فوتبالش، چندین سال صاحب عناوین مختلف مدیریتی شد. دقیقی با حضور در چند کرسی مهم فدراسیون فوتبال و یک دوره عضویت در شورای شهر قزوین، فصل جاری لیگ برتر را روی نیمکت پیکان به عنوان سرپرست این تیم آغاز کرد.
در نیمه راه اما سعید دقیقی پس از تغییر پیکان استعفای خود را اعلام کرد. دقیقی که در سال های اخیر علاوه بر فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال، دوره های مربیگری و دارای مدرک A آسیایی را گذرانده است، به عنوان سرمربی تیم شمس آذر منصوب شد. قزوین پس از جدایی از پیکان اولین حضور رسمی خود را تجربه کرد. آموزش. در لیگ دسته اول .

سعید دقیقی با سالها سابقه مدیریتی، اکنون عملکرد برجسته ای در مربیگری دارد.


سرویس خبر شماره: 1823362 |
18 ارديبهشت 1401 ساعت 23:08 |
9,054 امتیاز خبر|

3نظرات


لازم به ذکر است شمس آذر با نشانه های روشن تغییر کرد و توانست در پایان هفته بیست و هشتم لیگ یک به رده بندی تک رقمی دست یابد. شمس آذر پیش از حضور دقیق خود در راس کادرفنی، در 18 مسابقه 16 امتیاز کسب کرده بود، اما در 10 بازی اخیر که زیر نظر مهاجم و فوتبالیست سابق ایران انجام داد، 20 امتیاز کسب کرد و اکنون با 36 امتیاز در رده نهم قرار دارد. .
این تیم لیگ یک دیگر خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس نمی کند و به دنبال بهبود وضعیت خود در 6 هفته پایانی مسابقات است. دقیقی به عنوان اولین شاگرد کلاس A مربیگری در آسیا هم اکنون خود را برای حضور در کلاس مربیگری حرفه ای آماده می کند و خود را یکی از مربیان آینده فوتبال ایران معرفی کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی