سعید زهیقی تا پایان سال به دنبال جراحی رویایی است


سرویس خبر شماره: 2007845
19 مارس 1402 در 8:06 ب.ظ.
456

1نقطه نظر

شمس آذر نیز هفتمین پیروزی فصل خود را جشن گرفت و حالا می تواند در رده هشتم جدول رده بندی منتظر ادامه رقابت ها باشد.

سعید زهیقی تا پایان سال به دنبال جراحی رویایی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حتی تک رقمی بودن هم جوابگوی سعید زاچی جاه طلب نیست. او بارها از امتیازهای از دست رفته پشیمان شد و آنها را برشمرد که می توانست تیمش را در وضعیتی بهتر از الان قرار دهد.

شمس آذر قبل از دیدار با آلومینیوم اراک از نظر کسب نتیجه با شرایطی که در طول نیم فصل تجربه کرد فاصله چندانی نداشت. آنها از سه مسابقه اول چهار امتیاز کسب کرده بودند و با کسر سه امتیاز انضباطی در انتهای جدول قرار گرفتند. اما در نیم فصل دوم با اینکه در پایان هفته سوم به دو امتیاز رسیدند، سعید دازحیی نگران و گیج به نظر می رسید که انگار دنبال یک فاجعه بزرگ است.

1999693

آنها در این شرایط برای جبران شکست دور اول مقابل آلومینیوم در اراک به مصاف حریف رفتند و تمام توان خود را صرف کسب سه امتیاز این دیدار کردند. اتفاقی که در نهایت موفق شدند و حالا حتی از روند نیم فصل اول هم فراتر رفته اند. البته کسب 5 امتیاز در چهار بازی، سرمربی جوان و جاه طلب شمس آذری را راضی نمی کند. او مشتاقانه منتظر دو بازی باقی مانده تیمش تا پایان سال است. دو مبارزه سخت اما هیجان انگیز. او در همان بازی اول مقابل ذوب آهن در خانه شکست خورد که یکی از بهترین و تهاجمی ترین بازی ها را داشت و اگر اشتباهات داوری نبود حتی بازگشت هم برایشان غیرممکن نبود. البته تیم او در بازی های خارج از خانه حریف خطرناکی است. شکست تیم های فولاد، تراکتور، مس رفسنجان و ملوان در خانه حریف نشان از این مشکل دارد و البته باید حس جبران بازی خارج از خانه را نیز به این مشکل اضافه کرد تا سعید به دنبال اتفاقی لذت بخش در اصفهان باشد. برای تیمش

1999692

بازی با تراکتورسازی در هفته آخر سال یکی دیگر از نبردهای هیجان انگیز سعید ظهیقی است. تیمی که توانست سرمربی اسپانیایی خود را رها کند و حالا این فرصت را خواهد داشت تا به اولین پیروزی دوگانه خود در لیگ برتر دست یابد.

کسب نتیجه در دو بازی باقیمانده تا پایان سال، اگرچه ممکن است موقعیتی خیره کننده برای پدیده این فصل باشد، اما با جاه طلبی برای رسیدن به اهداف نهایی تیمش ادامه خواهد داد. باید دید او برای این دو مسابقه مهیج چه برنامه ای در سر دارد و آیا می تواند به آرزویش برسد یا خیر.

مجله اخبار فوتبال داخلی