سفر مشکوک ستاره جنجالی به عربستان سعودی (تصویر)

پل پوگبا، ستاره فرانسوی یوونتوس امشب وارد عربستان شد تا شایعات زیادی در مورد او مطرح کند.

سفر مشکوک ستاره جنجالی به عربستان سعودی (تصویر)

پوگبا قبلا اعلام کرده بود که قصد ندارد در عربستان بازی کند و می‌خواهد با بیانکونری ادامه دهد. سفر به عربستان در چنین شرایطی یک علامت سوال بزرگ را به همراه دارد. این احتمال وجود دارد که یکی از باشگاه های عربستانی با ارائه پیشنهادی مقاومت ناپذیر نظر ستاره فرانسوی را جلب کرده باشد. البته احتمال قوی دیگری هم وجود دارد که سفر پوگبا ربطی به فوتبال نداشته باشد.
ستاره مسلمان فرانسوی در سال های اخیر برای زیارت خانه خدا به عربستان سعودی سفر کرده بود که احتمال می رود سفر امشب او نیز با همین نیت صورت گرفته باشد. با اینکه دلیل سفرش زیارتی است اما مثل بمب به صدا درآمد و ناخواسته به یکی از مهم ترین اخبار نقل و انتقالات تبدیل شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1949406
18 جولای 1402 در 01:44
9.8 هزار |

0نقطه نظر

پوگبا به زیارت رفت یا در مذاکره؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پل پوگبا پس از یک فصل کم رنگ، پیشنهادهای بزرگی برای بازی در عربستان دریافت کرده است که بیشتر آنها صرف مصدومیت شده است. پاسخ اولیه به این پیشنهادات منفی بود اما سفر ستاره فرانسوی به ریاض شایعات جدیدی را در مورد او به راه انداخته است.
ویدئوی کوتاهی از پوگبا که امشب منتشر شد، او را به چهره ای برجسته در بازار پرتلاطم نقل و انتقالات تابستانی تبدیل کرده است. تیم فرانسوی یووه ساعتی پیش وارد ریاض شد اما هدف از این سفر هنوز مشخص نیست.

1895887