سفر پرماجرا ستاره برزیلی به کاتالونیا

به گزارش “ورش سه”، رافینیا پس از حضور در جام جهانی با تیم ملی برزیل، قرار است از امروز به تمرینات تیم باشگاهی خود بازگردد. با این حال همانطور که در شبکه های اجتماعی گفته این بازیکن در پرواز به بارسلونا با مشکلات زیادی مواجه شد.

رافینیا همچنین دو چمدان را که در این سفر دلخراش تحویل داده بود از دست داد، بنابراین در تمام مسیر تا کاتالونیا عصبی بود. رافینها در داستان دیگری نوشت: “باز هم از TAP متشکرم، علاوه بر تاخیر در پرواز برای 3 ساعت (نشستن در هواپیما). آنها موفق شدند دو چمدان را گم کنند.”

وینگر آبی اناری ها پس از این سفر پرماجرا به بارسلونا رسیده و امروز زیر نظر ژاوی در تمرینات این تیم حاضر می شود. این تیم برای دربی برابر اسپانیول در 31 دسامبر آماده می شود و سرمربی جوان بارسا امیدوار است تا آن زمان رافینیا را در شرایطی که دوست دارد ببیند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

پروازی که قرار بود رافینیا را به کاتالونیا برساند، توقف کوتاهی در لیسبون داشت، اما این توقف باعث تاخیری سه ساعته شد که طی آن رافینیا در هواپیما از گرسنگی جان باخت. وی با محکوم کردن شرکت هواپیمایی (TAP پرتغال) به دلیل عدم رعایت قوانین حقوق مسافران، این شرکت هواپیمایی را به دلیل عدم ارائه غذا و نگه داشتن مسافران در هواپیما مقصر دانست.


سرویس خبر شماره: 1860431
30 دسامبر 1401 ساعت 08:03
4.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

پرواز سه ساعت تاخیر داشت و دو چمدان رافینیا گم شد!

ستاره برزیلی بارسا با عصبانیت در اینستاگرام خود نوشت: می خواهم از TAP تشکر کنم که ما را بیش از یک ساعت در هواپیما گذاشت و حالا به ما اطلاع می دهند که یک ساعت دیگر در هواپیما خواهیم نشست بدون اینکه بتوانیم پیاده شویم و الان دو ساعت در همان حالت گذشته من یکی از کسانی هستم که ناهار نخوردم و گفتند نه ناهار یا هر چیز دیگری نیست، چه بی احترامی بزرگی…

وینگر برزیلی که قرار است امروز به تمرینات بارسا بازگردد، در لیسبون با تاخیر مواجه شد و دو چمدان خود را گم کرد.

سفر پرماجرا ستاره برزیلی به کاتالونیا