سقوط در بدترین لحظه: الان وقتش نیست آقای لواندوفسکی!

بارسلونا امشب در نیوکمپ میزبان اینتر است و لوا یک بار در زندگی فرصتی برای بازگشت به مسیر گلزنی خواهد داشت. ژاوی در مصاحبه اخیر خود گفت که به لواندوفسکی اعتماد کامل دارد و نگران نیست. او امشب تیمش را با مثلث لواندوفسکی، عثمان دمبله و رافینیا به زمین خواهد فرستاد تا شبی جادویی برای بارسا رقم بزند. شبی که همه نگاه ها به لواندوفسکی خواهد بود. آیا لوآ ناجی بارسا خواهد بود؟



مجله اخبار فوتبال خارجی

ستاره لهستانی در فصل 20-2019 چهره درخشان بایرن بود و 6 بار به پیروزی این تیم کمک کرد، اما در فصل 2020-21 بایرن از رسیدن به نیمه نهایی بازماند و در دو بازی رفت و برگشت مغلوب پاری سن ژرمن شد. فصل گذشته بایرن با شکست مقابل ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. لواندوفسکی به خوبی می دانست که چه مسئولیت بزرگی در بارسا خواهد داشت. او باید به باشگاه کاتالان کمک کند تا حداقل به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برسد، پس از غیبت بزرگ فصل قبل، اما او در دو بازی بزرگ مرحله گروهی موفق به گلزنی نشد.

روبرت لواندوفسکی در فصل جاری بارسلونا در بازی های بزرگ موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز گلزنی نکرده است. امشب در دیدار سرنوشت ساز مقابل اینتر چشم بارسا به ستاره لهستانی است.

سقوط در بدترین لحظه: الان وقتش نیست آقای لواندوفسکی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، روبرت لواندوفسکی بزرگترین خرید تابستانی بارسلونا بود. بازیکنی که به عنوان جانشین لیونل مسی و برای رفع برخی مشکلات گلزنی به بارسا پیوست و تا اینجای کار نمی توان گفت که او کار بدی انجام داده است. او در لیگ قهرمانان اروپا سه گل به ویکتوریا پلزن زد اما در مقابل بایرن و اینتر موفق به گلزنی نشد.


سرویس خبر شماره: 1847791
20 اکتبر 1401 در 03:03 ب.ظ
نمایش 3K |

1نقطه نظر

آیا لوآ ناجی بارسا خواهد بود؟

هفته گذشته در سن سیرو، لواندوفسکی توسط اشکرینیار، دی فری و باستونی مدافعان اینترمیلان جذب شد. در بازی یکشنبه شب مقابل سلتا، لواندوفسکی به ندرت صاحب توپ شد و نتوانست گلزنی کند. او در زمان استراحت در بازی های داخلی برای لهستان گل نزد، بنابراین واضح است که روز خوبی را سپری نمی کند. درست زمانی که بارسا برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به درخشش لو نیاز داشت، او سقوط کرد.