سلام رودی فولر را آوردند پیش قایدی!


سرویس خبر شماره: 1850074
03 نوامبر 1401 ساعت 21:10 |
37.4K |

20نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، علی فتح الله زاده مدیرعامل جدید باشگاه استقلال یک هفته پس از حضور رسمی خود در این تیم با حضور در محل تمرین آبی ها با بازیکنان و کادرفنی استقلال دیدار کرد.

فتح الله زاده که همیشه ارتباط خوبی با ستاره های تیمش دارد و به غیر از مجتبی جباری، در دوران حضورش در این باشگاه همیشه با بهترین بازیکنان تیم ارتباط گرمی داشته است. او خود را با این بازیکن گرم کرد.

قیدی که به دلیل خونگرمی، بدنی و البته کیفیت بالای بازی همیشه در بین اعضای مختلف باشگاه استقلال از محبوبیت بالایی برخوردار بوده است، با فتح الله زاده به خوبی گرم شد و لحظات خوبی را با او سپری کرد.

فتح الله زاده که پیش از این استعداد بالایی در انتقال بازیکنان تیمش به خارج از کشور از خود نشان داده بود و پس از دریافت این تصمیم از سوی مدیریت خود، تبریک خود را به رودی فولر نیز اعلام کرد، احتمالا در حین برخورد با قائدی، قول انتقال مجدد آن را به این بازیکن داده است!

البته قائدی با باشگاه شباب الاهلی قرارداد دارد اما برای مدیرعاملی که می‌گوید مسی را به استقلال می‌آورد، ترتیب انتقال این بازیکن در چارچوب قرارداد احتمالا کار ساده‌ای است.



مجله اخبار فوتبال داخلی مدیرعامل استقلال در اولین حضور خود در تمرینات تیمی خود را با ستاره تیمش گرم کرد.

سلام رودی فولر را آوردند پیش قایدی!