سلطانیمهر: سامان خودش به زمین افتاد و اشتباه نبود

وی درباره اعتراض گل ذوب آهن و حریفش به این صحنه نیز گفت: سامان فلاح از دوستان خوب من است اما من هم نزدیک صحنه بودم و با سجاد عاشوری صحبت کردم. در این صحنه سامان فلاح تعادل خود را از دست داد و من شک دارم که اشتباهی صورت گرفته باشد. این گل با هوشمندی سجاد به ثمر رسید و به نظر من اشتباهی رخ نداد.


سرویس خبر شماره: 1846148
10 اکتبر 1401 ساعت 15:40
1.2K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

این گل روی یک ضربه هوشمندانه به ثمر رسید

هافبک ذوب آهن معتقد است اعتراض اعضای تیم پیکان در هر دو صحنه این بازی غیرضروری بوده و داور این بازی قضاوت خوبی داشته است.

سلطانیمهر: سامان خودش به زمین افتاد و اشتباه نبود

شیطان مهر درباره قضاوت داور آن بازی و صحنه ای که پیکانی ها معتقد بودند خطای پنالتی است، گفت: نزدیک صحنه بودم و به نظرم اینطور نبود، پنالتی نبود. در کل داوری بازی خوب بود. در برخی صحنه ها مورد حمله قرار گرفتیم و در برخی صحنه ها با تیم پیکان باید ببینیم نظر کارشناسان داوری چیست.

وی درباره 6 تساوی در 6 هفته ابتدایی لیگ توضیح داد: ما در 5-6 هفته ابتدایی لیگ بازی های سختی داشتیم اما اکنون شخصیت تیمی ما شکل گرفته است. ما تاکنون شکست نخورده ایم و جزو تیم هایی هستیم که کمترین گل را به ثمر رسانده ایم. امیدوارم در بازی های بعدی بتوانیم روند خوب خود را حفظ کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ذوب آهن روز گذشته اولین پیروزی خود را در بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی مقابل پیکان به دست آورد تا با 9 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گیرد. محمد سلطان مهر در گفت و گو با خبرنگار ما درباره این بازی گفت: پس از 6 تساوی سه امتیاز از این بازی خانگی کم بودیم. خدا را شکر که به هدفمان رسیدیم و از رسیدن به نیمه بالای جدول بسیار خوشحالیم. این بازی برای ما تمام شده و از امروز برای کسب سه امتیاز در قائم شهر خود را برای بازی مقابل نساجی آماده می کنیم.

بازیکن ذوب آهن درباره بازی هفته آینده این تیم مقابل نساجی گفت: بازی سختی داریم و برای بازی بعدی از فردا با تمرکز کامل تمرین می کنیم. نساجی تیم خوبی است اما ذوب آهن برای سه امتیاز وارد زمین می شود. امیدوارم آن سه امتیاز را از قائم شهر بگیریم و به اصفهان برگردانیم.

سلطان مهر در پایان گفت: من و سایر بازیکنان تیم تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین عملکرد خود را به ذوب آهن بدهیم و بتوانیم جایگاهی را که ذوب آهن استحقاق آن را دارد به دست آوریم و به جمع پنج تیم برتر جدول برسیم. برای مردم اصفهان و هواداران.» ریخته گری را شاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سلطان مهر که روز گذشته به عنوان بازیکن فیکس به ذوب آهن پیوست، از عملکرد او ابراز رضایت کرد و گفت: امسال شرایط برای من خوب پیش می رود. در بازی های قبلی در نیمه دوم به زمین می آمدم اما در این دیدار کادر فنی با هدایت آقای تارتار تصمیم گرفتند از من به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کنند. فکر می کنم عملکرد خوبی داشتم اما امیدوارم در بازی های بعدی بهتر باشم و به تیمم کمک کنم زیرا جایگاه و پتانسیل تیم ذوب آهن بالاتر از آن هاست و امیدوارم بتوانیم به رده های بالای جدول برسیم.