سلطانی: عثمر مرد روزهای سخت نیست!


سرویس خبر شماره: 2021351
25 مه 1403 در 5:26 ب.ظ.
2.3K |

دهنقطه نظر

بیایید با عصا، می خواهیم دربی را ببریم.

بهروز سلطانی در گفت و گو با خبرنگاران درباره شرایط فعلی پرسپولیس صحبت کرد.

سلطانی: عثمر مرد روزهای سخت نیست!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهروز سلطانی پیشکسوت پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره دربی پیشکسوتان گفت: آنها دوستان قدیمی هستند و در گذشته با آنها بازی کردیم، بردیم و باختیم. عشق است و به هر حال ما تعصب خاصی نسبت به پرسپولیس داریم، حتی اگر 80 ساله باشیم و با عصا به مسابقه بیاییم، فوتبالیست ها به خصوص بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوست ندارند نباختند. ما دوست داریم برنده شویم و آنها هم دوست دارند برنده شوند. برای آنها و بچه هایمان آرزوی موفقیت می کنم، اما می خواهم بازی خوبی برای بزرگسالان و پیشکسوتان باشد و همه از آن لذت ببرند. برای همه آرزوی موفقیت دارم.

او در مورد خواندن بین آنها گفت: خواه ناخواه جایش خالی است. از سال 60 و 61 که در دربی پرسپولیس بودم، کری بود. آنها برای برد آمدند و ما هم برنده می شویم. کری زیبایی فوتبال است اما نه از آن کری که خدای ناکرده بخواهد پا را از خط قرمز خارج کند. کری خوب و خوش تیپ است و بعد از آن بیرون می رویم و به دوستان خوبمان ادای احترام می کنیم. در هر صورت ما خواهان پیروزی هستیم.

1903437

وی درباره رضایت پیشکسوتان پرسپولیس از تیم اسمار گفت: موقعیت اسمار برای پرسپولیس خوب بود. وقتی اسمار را به پرسپولیس آوردند همه چیز خوب بود اما او آدم روزهای سختی نیست. با تعویض هایی که در بازی با آلومینیوم دیدیم، او مردی برای روزهای سخت نیست. سرمربی ایرانی نمی تواند پرسپولیس را بازیابد چون حاشیه دارد. در هر صورت، x و y می آیند و شرور و دشمن خواهند داشت و دو نفر را می گیرند. به نظرم پرسپولیس باید دنبال مربی خارجی خوب باشد. اسمار در این چند مسابقه خوب بوده است، اما برای سال آینده فکر نمی کنم حتی اگر قهرمان تگ تیم شود، بتواند جواب بدهد. در هر صورت او مربی خوبی است و یک سال و نیم است که با تیم کار می کند و منکر کار خیلی خوبی نیستم اما باز هم می گویم که او برای لحظات سختی نیست. در بازی با آلومینیوم دیدیم که تیم دوتا و با تعویض های بسیار بد جلو افتاده است. اگر این بازی را می بردیم الان احساس راحتی می کردیم، اما من 100 درصد می گویم پرسپولیس قهرمان می شود چون فکر می کنم استقلال آن چیزی را که لازم است برای بردن بازی ندارد، اما پرسپولیس با مهره هایی که دارد خیلی خوب بازی می کند. و امیدوارم قهرمانی را کسب کنند.

سلطانی در مورد وضعیت بیرانوند صحبت کرد که با وجود مصدومیت بازی کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت. حفظ یک هدف بسیار دشوار است. ابعاد دروازه 2.41×7 متر است. هنوز زمان زیادی تا آمدن آقای رفیعی باقی است و باید زودتر بیاید. دروازه بان ها آینده تیم ملی، پرسپولیس و… هستند. آقای بیرانوند نمی خواهد برای همیشه دروازه بان تیم ملی بماند. بیایید از این نوع در بازی های ساده ای که داریم استفاده کنیم. آقای بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان است و من از او حمایت می کنم، بهترین دروازه بان است و برایش آرزوی موفقیت دارم.

مجله اخبار فوتبال داخلی