سلیمی: بدشانس بودم، توپم در گل بود

سلیمی پس از دیدار مس رفسنجان و ذوب آهن گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می گویم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و موقعیت هایی داشتیم. در نیمه دوم ذوب آهن بازی را بهتر آغاز کرد و عملکرد دو تیم مساوی بود اما تیم ما رفته رفته بهتر شد.

مدافع تیم مس رفسنجان یادآور شد: آمار گلزنی ما خیلی خوب است و در هر بازی گل می زنیم. شما همچنین باید به آمار بدون گل ما نگاه کنید. هفته گذشته در زمین گل گهر دو گل به آنها زدیم اما آنها توانستند به گل گهر برسند چون تیم محکمی هستند. امروز شیمبا را در ترکیب نداشتیم که برای ما بسیار تاثیرگذار است، اما جوانان ما هم خیلی خوب کار می کنند.

سلیمی درباره آخرین وضعیت خود گفت: شرایط من هم خیلی خوب است و از همه هم تیمی هایم و به خصوص آقای ربیعی تشکر می کنم. از اول فصل با انگیزه زیادی کار کرده ام و امیدوارم بتوانم در ادامه فصل به تیمم کمک کنم.


سرویس خبر شماره: 1868257
13 فوریه 1401 در 09:13 ب.ظ |
877 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خوب، ما گل می زنیم و گل نمی زنیم.

مدافع مس رفسنجان در آستانه گلزنی مقابل ذوب آهن بود که به تیمش بازگشت.

سلیمی: بدشانس بودم، توپم در گل بود

او ادامه داد: دو هفته آن طور که می خواستیم نتوانستیم گل بزنیم و شرمنده هوادارانی بودیم که امروز به ورزشگاه آمدند اما مطمئنا تیم خوبی داریم و در بازی های بعدی جبران می کنیم.

وی در پاسخ به اعتراض محمد ربیعی به مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: این اوست که به عنوان سرمربی تیم صحبت می کند. من نمی توانم در این مورد نظر بدهم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان سلیمی که امروز فرصت بازی برای مس رفسنجان را پیدا کرده بود و یکی از سه مدافع نارنجی پوشان بود، مقابل ذوب آهن نمایش موثری داشت و عملکرد او در حفظ دروازه تیمش تاثیرگذار بود. بسته شد و علاوه بر آن در حملات نیز به موقع شرکت کرد و فرصت گلزنی را داشت که بازیکن ذوب توپ را به خوبی مهار کرد.

سلیمی از فرصت گلزنی و نجات توپ از مدافع ذوب آهن در منطقه 6 پله گفت: می توان نام آن را بدشانسی گذاشت. البته مدافع حریف هم خیلی خوب کار کرد و فکر نمی کردم پایش را به آنجا بیاندازد وگرنه توپ من صددرصد در دروازه بود. خیلی دوست داشتم امروز به تیم کمک کنم و در عقب و جلو موثر باشم. همه بازیکنان امروز خوب بودند اما به نتیجه ای که می خواستیم نرسیدیم.