سلیمی جای خود را در دل استقلالی ها باز کرده است (عکس)


سرویس خبر شماره: 2021241
25 مه 1403 ساعت 8:55 ق.ظ.
6.8K امتیاز خبر|

12نقطه نظر

مدافع استقلال در مسیر قهرمانی تیمش در لیگ برتر گل ارزشمندی به ثمر رساند.

سلیمی جای خود را در دل استقلالی ها باز کرده است (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، استقلال 48 ساعت از بالای جدول سقوط کرده بود و حتی تساوی مقابل خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باعث شد تا در سه بازی مانده به پایان فصل از پرسپولیس عقب بمانند. فصل و کمتر شانس قهرمانی را دارند، اما پاس سیدابوالفضل جلالی و ضربه سر دیدنی ایمان سلیمی، پیروزی مهم آبی ها را رقم زد.

شکستگی بینی و شدت مصدومیتش در دیدار هفته گذشته مقابل ذوب آهن که منجر به ترک زمین شد، حضور او مقابل فولد را در هاله ای از ابهام قرار داد اما محرومیت روزبه چشمی و صابر حردانی و نیاز جدی آبی ها در خط دفاعی ایمان را ساخت با وجود مصدومیت شدید و در حالی که بینی او بخیه شده بود، سلیمی توانست به تیم ملحق شود و یک گل سه امتیازی به ثمر برساند.

2021726

ایمان سلیمی که در بازی با فولاد عملکرد مطمئنی در دفاع داشت و به نظر می رسید اشتباهات کمی هم داشته باشد، در چند نوبت از حملات حریف جلوگیری کرد و بهترین بازیکن دوئل های هوایی بود که موفق شد گل ارزشمندی را برای تیمش به ثمر برساند. جهشی در راه قهرمانی

سلیمی که پیش از این با یک ضربه سر برای برتری تیمش مقابل تراکتورسازی و همچنین نمایش مطمئن در خط دفاع استقلال گلزنی کرده بود، توانست بار دیگر شایستگی های خود را مقابل فولاد به نمایش بگذارد و با یک گل مهم بیشتر در دل هوادارانشان جا بیفتد. قبل از.

2021727

مجله اخبار فوتبال داخلی