سلیمی: قهرمانی با تراکتور من را قانع نمی کند

مدافع مس رفسنجان امید زیادی برای کسب جایگاه خوبی در این تیم دارد.

مدافع مس رفسنجان که با تراکتور قهرمان جام حذفی شد و بعدا در تیم های سرد اسلواکی و گلگهر سیرجان حضور داشت، درباره دلیل انتخاب مس گفت: درست است که با تراکتور قهرمان شدم اما این چیزها من را قانع نمی کند. و من همیشه به دنبال بهترین اتفاقات برای خودم و تیمم هستم و انگیزه زیادی برای داشتن یک نمایش عالی در مس رفسنجان دارم.


سرویس خبر شماره: 1832042
13 جولای 1401 @ 22:01
394

0نقطه نظر

ربیعی اهداف بزرگی در سر دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ایمان سلیمی که تصمیم گرفت از گلگر سیرجان به مس رفسنجان برود و یکی از خریدهای مهم این باشگاه باشد، درباره انتخاب این تیم گفت: اهداف بزرگی با مس رفسنجان داریم. خوشحالم که با مربی کلاسیکی مثل محمد ربیعی کار می کنم که سعی می کند فوتبال مدرن را در اوج غنای فوتبال ایران به نمایش بگذارد.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه خوبی در مس رفسنجان داریم، گفت: در همان جلسه اول جلسه بسیار خوب و محترمانه ای با آقای علیزاده داشتیم و همه چیز به خوبی پیش رفت. با صحبت با آقای ربیعی هم متوجه شدم که او اهداف بزرگی در سر دارد و می خواهد در سومین سال حضورش در لیگ برتر بهترین عملکرد را داشته باشد.

سلیمی خاطرنشان کرد: امیدوارم با تدابیر آقای ربیعی و کادر فنی تیم و همچنین تلاش بازیکنان مس رفسنجان و افراد باکیفیتی که در تیم ما حضور دارند، برای پیروزی تلاش کنیم. سهمیه و حتی قهرمانی چون ما لایق بهترین ها هستیم. فکر می کنم تیم بسیار باکیفیتی داریم و حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

این بازیکن با اشاره به اینکه با پیوستن به مس رفسنجان بهترین انتخاب را انجام داد، گفت: خدا را شکر پیشنهادهای خوبی داشتم اما تصمیم گرفتم بهترین انتخاب را داشته باشم. من به اتفاقات سال گذشته فکر نمی کنم و به آینده نگاه می کنم. امیدوارم سال فوتبالی خوبی برای من باشد و بتوانیم دل مردم رفسنجان را شاد کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی