سنیور سئو روش های کاربردی برای بهینه سازی و سئو تصاویر

در مورد آن توضیحاتی در مقاله سئو کلاه سیاه دادم و مثالی از آن را هم بیان کردم. البته استفاده از همه آنها الزامی نیست. کار یک متخصص سئو تجزیه و تحلیل و بررسی وب سایت ها و بهینه سازی آنها به گونه ای است که توسط موتورهای جستجو قابل خزش باشند. مطمئن شوید که سایت شما به راحتی قابل پیمایش است. همه قسمتهای سئو درون صفحه و خارج صفحه مهم است و در اصل مکمل یکدیگرند. همچنین پس از آن جهت تقویت قدرت سئوی خارجی (off page SEO) نیز بک لینکهای بسیار قدرتمندی به سایت شما ارائه خواهیم کرد که در انتها توضیح داده شده است.

آنها تنها در هفتههای پایانی سال نیاز به بازدید کننده و مشتری دارند و پس از آن حتی اگر سایتشان جریمه شده و از نتایج حذف شود، برایشان مهم نیست. در واقع آنها در آن زمان خاص بهنتیجه دلخواه میرسند و بهسرعت در یک کلمه کلیدی خاص مانند تور استانبول، در رتبههای برتر قرار میگیرند. ایده ها و پیشنهاداتی که به افزایش بازدید سایت، به دست آوردن مخاطبین بیشتر برای دانستن مکان توقف و تبدیل به مشتری کمک می کند، استراتژی سئو نامیده می شود.امروزه کارشناسان سئو علاوه بر استفاده از استراتژی های قدیمی مانند: دریافت کلمات کلیدی خاص و دریافت بک لینک، به دنبال آن هستند.

سایت فرین آکادمی یک دوره جامع آموزش تبلیغات گوگل برای افراد علاقه مند برگزار کرده که در صورت نیاز، میتوانید از آن استفاده کنید. اگر علاقه مند به یادگیری سئو حرفه ای هستید، میتوانید از دوره های سئو حرفه ای و همینطور دوره مگاسئو فرین آکادمی استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در مورد آن میتوانید به مقاله نرخ پرش در فرین آکادمی مراجعه کنید. اصطلاح پنالتی شدن یا همان جریمه شدن، ترسی است که بسیاری از افراد آن را در هنگام سئو کردن دارند. وقتی شرکت شما در یکی از سایت های بوک مارکینگ ظاهر می شود، احتمالاً افرادی که وارد آن سایت ها می شوند، لینکی که مستقیماً به سایت شما داده شده است را دنبال می کنند. در ساخت سایت خبری باید این امکان وجود داشته باشد تا در مورد هر خبر و اطلاعاتی، خوانندگان و کاربران آن بتوانند بحث و گفتگو کنند، داشتن بخش نظرات و یا فرومهای تحلیل و بررسی بسیار کاربردی است.

جان مولر تاکید کرد که استفاده از تگ کنونیکال (تگ کنونیکال به خود صفحه) در صفحاتی که نسخه اصلی هستند بهترین کار است، اما توضیح داد که این روش تنها یکی از روش های شناسایی نسخه اصلی صفحات توسط ربات های گوگل است. یکی از راههای مناسب و ارزان، تمرکز بر روی سئو و بهنیه کردن وبسایت است. گفتم که هر لینک از یک تگ html به اسم تگ a ساخته میشود. خیلی خلاصه و ساده باید گفت که هر کاری که شما بر روی صفحه اصلی وبسایت خودتون انجام بدید و اون رو منتشر بکنید، جز موارد سئو درون صفحه حساب میشود. سایت منتشر میکنید یک محتوای تکراری بوده و از سایت دیگری کپی شده باشد، گوگل آن را به عنوان Duplicate Content محسوب کرده و از اعتبار سایتتان کم میکند. در این مقاله قصد داریم شما را با تمامی اصول سئو آشنا کنیم و بهشما بخشهای مختلف آن را توضیح دهیم. اگر احساس میکنید نیاز به توضیح بیشتری دارید، مطلب amp چیست را در آکادمی فرین مطالعه کنید.

نام فایل به گوگل و سایر موتورهای جستجو درباره موضوع آن فایل عکس و مرتبط بودن آن با موضوع صفحه اطلاعاتی میدهد. شما میتوانید در مورد موضوعات مورد علاقه خوانندگان و از همه مهمتر حضور موثر در شبکههای اجتماعی اطلاعاتی به دست آورید. ما در آموزشگاه آریا تهران از بهترین سئوکاران تهران برای آموزش سئو تکنیکال بهره گرفته ایم و علاقه مندان به آموزش کاربردی سئو تکنیکال میتوانند در دوره های صفر تا صد سئو تکنیکال آریا تهران شرکت کنند. هدینگها تگهایی هستند که از H1 تا H6 باید در صفحهها مورد استفاده قرار بگیرند. در مجموع استفاده از هدینگها در یک مقاله، یکی از فاکتورهای مهم برای رعایت اصول سئو است. یکی از بهترین راهکار های سئو، ساخت یک لندینگ پیج یا همان صفحه فرود حرفه ای برای موضوعات مهم در سایت است. سئو خارجی یا آف پیج سئو فعالیت هایی است که در بیرون از سایت برای سئو آن انجام میشود. اگر تعداد این تکرار زیاد باشد گوگل آن را اسپم می کند. مثلا الگوریتم پنگوئن برای مقابله با لینک سازی اسپم در سطح وب به الگوریتم هسته گوگل کمک میکند. ساختن لینک داخلی در وردپرس واقعاً کار سادهای است. حتی اگر خزنده گوگل تمامی برگه ها و محتوای شما را ایندکس کند، به معنی این نیست که کار شما تمام شده است و نیاز به کار دیگه ای نیست.

البته در صورتی که تازه کار هستید، پیشنهاد میکنیم به هیچ عنوان محتوای موجود در این فایل را تغییر ندهید. بهتر است که این کلمات در ابتدای عنوان قرار گیرند. نشانه گذاری اجتماعی یا سوشال بوکمارکینگ یک ابزار قدرتمند SEO خارجی است که دامین آتوریتی شما را افزایش می دهد! این فهرست بندی های تجاری درGoogle My Business ،Yelp Facebook و سایر دایرکتوری های آنلاین، یک ابزار کلیدی در پیشبرد برند شما در وب محسوب می شود. همچنین سایر عناصر اضافی طرحبندی شما مثل پلاگینها، ابزارکها، کدهای رهگیری و از این قبیل موارد برای بارگیری به زمان اضافی نیاز دارند. یکی دیگر از متاتگ های سئو، تگ تایتل یا عنوان است. از طرفی این نکته را در نظر داشته باشید که بک لینک PBN یکی از روشهای ایجاد بک لینک میباشد که در صورتی که به درستی ایجاد نشود به عنوان سئو کلاه سیاه شناخته شده و شامل پنالتی گوگل میشود. اما پس از تغییرات و معرفی الگوریتمهای جدید اصول دیگری برای استفاده از کلمه کلیدی تعریف شد.

استفاده از قالبهای حرفهای و همچنین وجود برخی تنظیمات پیشفرض در سیستم مدیریت محتوا وردپرس، باعث شده نیازی به نگرانی از بابت بخشهایی از سئو تکنیکال نباشیم. مشاور و متخصص سئو به تمام ابزارهایی که در این حوزه وجود دارد، تسلط کامل داشته و یک سرپرست حرفهای برای کمپین سئو خواهد بود. استفاده از تصاویر بهینه نشده میتواند سرعت لود سایت شما را بالا ببرد و این اصلا مناسب سایتی که برای کسب رتبه گوگل برنامه دارد، نیست. چنانچه قصد دارید صفحات را با یکدیگر ادغام کنید و رتبه صفحه پیشین را نیز حفظ کنید از ریدایرکت 301 استفاده کنید. با این کار شما به گوگل این پیام را دادهاید که سایت ما از رسانههای اجتماعی مختلف نیز طرفدار دارد و کاربر به سایت ما از این پلتفرم اضافه میشود. بنابراین، اگر محتوایی مرتبط، با کیفیت و در زمان مناسب منتشر می کنید و سایت شما از نظر فنی سالم است، از داده های ساختار یافته استفاده می کند و نقشه سایت XML خبری ارائه می دهد، ممکن است در Google News ظاهر شوید. گوگل وبمستر تولز و همچنین گوگل آنالیتیکس هرکدام ویژگیهایی دارند که دیگر به این مقاله مربوط نمیشوند اما حتما بهزودی اطلاعاتی در مورد این دو سرویس پرکاربرد در سایت منتشر خواهد شد.

معمولا بسیاری از مشکلات ایندکس نشدن صفحات سایت ها را میتوان در این فایل پیدا و رفع کرد. معمولا محتوای وب سایت شما ایندکس میشود و در نتایج جستجو بازگردانده میشود. در اصل در این زمان صفحه و اطلاعات آن به نام شما در دیتابیس عظیم گوگل یا دیگر موتورهای جستجو قرار گرفته و فهرست بندی میشود. حتی ممکن بود وبمستر اقدام به ساخت یک سایت صرفا برای ایجاد مزرعه لینک جهت دریافت اعتبار از آن برای سایت های دیگرش کند. یعنی بخشهای مختلف صفحه از چندین بار کلمه مورد نظر خود را وارد میکردند تا رتبه بهتری بگیرند. اصطلاح بک لینک گرفتن دقیقا بهاین معنی است که در وبسایتهای دیگر لینک سایت خود را قرار دهید تا یک لینک به سایت شما ارسال شود. ۱۱- سرعت سایت را افزایش دهید. ، گوگل به احتمال زیاد همه نکات مربوط به مربوط را نادیده میگیرد. یکی دیگر از نکات تاثیرگذار روی سئو سایت، زمان ماندگاری کاربر است. برند منشن زمانی است که از برند شما در دنیای دیجیتال در قالب یک پست در شبکه های اجتماعی یا وبلاگ یک سایت نام برده می شود. در ادامه، دو مورد از مهمترین دلایل بهینه کردن تصاویر سایت را بررسی میکنیم.

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که اگر بهاین شکل است، پس چرا برخی بهدنبال اجرای تکنیکهای سئو کلاه سیاه هستند؟ البته سیستم مدیریت محتوای وردپرس هر دو آنها را به یک شکل تعیین میکند اما میتوانید به کمک افزونه هایی مثل یوآست سئو، متن آنها را متفاوت از یکدیگر بنویسید. سئو کلاه سفید یا WHITE HAT SEO به معنی انجام تمامی روش ها و راهکارهای سئو طبق قوانینی است که موتورهای جستجویی مثل گوگل آنها را تعیین کرده اند. شما همیشه باید از استراتژی های کلاه سفید ساخت لینک برای بهبود بهینه سازی خارج از صفحه خود استفاده کنید. سوشال بوک مارکینگ یکی از این عوامل محسوب می شوند. فرمت JPEG مناسبترین فرمت تصویر برای سایت محسوب میشود. اما میتوان با یک برنامه منظم و حرفهای خیلی طبیعی برای سایت خود لینک سازی کرد بدون آنکه جریمهای در کار باشد.

به محض اینکه جزییات جدید از یک خبر به دست شما می رسد، خبر اصلی را به روز رسانی کنید و از تولید صفحات جدید برای جزییات هر خبر بپرهیزید. نسخه های پرمیوم معمولا امکانات بیشتری داشته و پشتیبانی و به روز رسانی قوی تری دارند. اگر برای صفحه ای از سایت خود تگ متا را به درستی وارد کرده اید ولی در نتایج جستجو عبارت دیگری (معمولا بخشی از محتوای صفحه) را مشاهده میکنید دو دلیل خواهد داشت. اگر هر کدام از بخشهای سئوهای بالا درست انجام نشود سایت شما بهینه نمیشود. البته گول تعداد کم اینها را نخورید، هر کدام از آنها به شدت روی رتبه بندی سایت شما تاثرگذارند. باید بدانید که تلاش هایی که امروز انجام میدهید، در آینده به ثمر نشسته و در نهایت رتبه موتور جستجوی شما را افزایش می دهد. و در نهایت فعالیت های تخصصی سئو سایت که نیاز به دانش فنی دارند، در بخش سئو تکنیکال دسته بندی میشوند. چنانچه سوالی در رابطه با سئو تصاویر داشتید در بخش نظرات مطرح کنید . به جای ذخیره تصاویر خود به عنوان DSC00434.jpeg ، باید آنها را به درستی نام گذاری کنید. به عنوان مثال اگر سایت شما امروز 2 هزار بازدید داشته باشد و از آنها 20 نفر محصولتان را بخرند، نرخ تبدیل امروز سایت برابر با 1 درصد بوده است.

به عنوان نمونه کلمه آموزش سئو یک کلمه کلیدی معمولی است اما اگر شما آن را به این صورت جستجو کنید “آموزش سئو فرین آکادمی” این تبدیل به یک Branded Keyword شده. اما تگ اصلی H1 که عنوان اصلی مقاله شما است، حتما باید تنها یکبار در صفحه مورد استفاده قرار بگیرد. در سوی دیگر لینکهای نوفالو قرار دارند. وجود دارد. یکی دیگر از این مقادیر، مقدار rel است که دو عبارت فالو یا نوفالو در آن قرار میگیرد. لینکهای فالو (Follow) و لینکهای نوفالو (NoFollow). اما با این حال لازم است بدانید که وجود لینکهای داخلی مرده باعث میشود تا رباتهای گوگل در کراول کردن سایت شما به مشکل بربخورند و توانند به آسانی در صفحات سایت شما بخزند. البته راه های دیگری نیز برای بالا بردن اعتبار صفحات وجود دارد برای مثال: با لینک سازی داخلی از صفحات قوی تر به صفحه ی ضعیف تر، میتوانید اعتبار آن صفحه را تا حدی بالا ببرید. یعنی بهاین صورت فعالیت کنید که کدنویسی استاندارد داشته باشید، مرتب مقاله و محتوای جدید در سایت منتشر کنید و برای مثال در رسانههای اجتماعی نیز فعالیت داشته باشید. شما “از این به بعد” میتوانید برای منتشر کردن هر صفحه، محصول یا برگه نام آن را ویرایش کنید.

نیازی نیست برای سئو سایت خبری تمام تمرکزتان را روی انتشار اخبار بگذارید؛ همانطور که پیشتر اشاره کردیم بازدید مقالههای خبری بهسرعت کاهش پیداکرده و از بین خواهد رفت و این یعنی اگر شما چند روز دست از انتشار مقاله بردارید، درصد عظیمی از بازدیدتان را از دست خواهید داد. همانطور که در قسمتهای قبل اشاره شد، گوگل یک دایرکتوری نمایش سایتها نیست، بلکه هر سایت را در یک کلمه کلید نمایش میدهد. دقت داشته باشید که رقبای شما هر روز بر فعالیت های خود در اینترنت می افزایند و بدون توجه به این مسئله، کسب و کار شما آینده ای نخواهد داشت. دقت کنید که که برای سئو عکس حتما تصویری را انتخاب کنید که با متن هماهنگی داشته باشد.

افزایش خریدهای اینترنتی باعث شده تا فروشگاه بیشتر از همه به این گروه برای ارسال بستههای خود نیاز داشته باشند. همچنین این کار باعث میشود که مقاله و محتوای شما در سایر کلمات کلیدی نیز خود را نشان دهد و رتبه بگیرد. طبق پست معروف برایان دین با عنوان ۲۰۰ عامل رتبه بندی گوگل، تعداد لینک های داخلی داده شده به یک صفحه نشان دهنده اهمیت آن صفحه نسبت به سایر صفحات سایت است. یک سایت سئو فرندلی، سایتی است که تشخیص و درک ساختار و محتوای آن برای موتور های جستجو فایل ربات در سئو آسان است. بهتر است بدانید که بازگشت مجدد کاربران به سایت شما یکی از عوامل رفتاری و شاخصه های سئو خارجی است که اعتبار شما را در نظر موتورهای جستجو افزایش می دهد. افزایش بازدید سایت شما، باعث میشود طیف گستردهای از کاربران مشتاق به کسب و کار خودتان را در سایت داشته باشید. بهصورت کلی در این بخش منظور این است که ورودیهای زیاد از گوگل و سایر موتورهای جستجو باعث میشود احتمال افزایش عمل یک کاربر در سایت شود. ما همچنان از All in One SEO در همه سایت های وردپرسی و سایت های مشتریان خود استفاده می کنیم ، و ما آن را به سایر مشتریان نیز توصیه می کنیم.

سعی کنید خود را نسبت به بقیه خاصتر و جذابتر کنید. در مبحث سئو و بهینه سازی، افراد صاحب کسب و کار اینترنتی سعی میکنند با اصول و قواعد تعریف شده، جایگاه وبسایت خود را در صفحه نتایج گوگل (SERP) بالاتر ببرند. هرگونه اقدام متمرکز بر بهینه سازی صفحه وب شما برای کسب رتبه بالاتر در Google Map Pack سئو خارج از صفحه تلقی می شود. با رعایت فاکتورهای سئو داخلی میتوانید ضمن استفاده از محتوای مفید و کاربر پسند، بدون صرف وقت و هزینه زیاد رتبه دلخواهتان را بدست آورید. برای مثال آژانسهای مسافرتی و مسئولین تورهای گردشگری که برای مثال در یک زمان خاص مانند عید نوروز تنها میخواهند مشتری بدست بیاورند. سئو تکنیکال بخشی از سئو داخلی سایت است که به ارتقا المان های داخلی سایت تمرکز دارد تا رتبه های بالاتری بدست آوریم.

در صورت تعیین درست اهداف خود در سئو و اینکه بدانید قرار است این نوع محتوا چه انتظاراتی را برآورده کند، ویدیو میتواند یکشکل بسیار قدرتمند از محتوا باشد و از راههایی بیش از یک مورد، سهم قابلتوجهی در نرخ تبدیل مشتری داشته باشد. مزرعه محتوا به سایت هایی اشاره دارد که پر از محتواهای بی کیفیت، کوتاه، کپی شده و… یکی از تاثیرگذارترین عوامل بر روی سئوی سایت وردپرسی ، بازنگری محتواهای گذشته است. بعد از افزونه Yoast، افزونه All in One SEO Pack دومین افزونه محبوب سئو وردپرس است و تعداد نصب آن بسیار بیشتر از تعداد نصب افزونه یوست است! با جستوجوی یک کلمه کلیدی رقابتی، نتایجی در صفحه اول گوگل مشاهده میکنید که همکی به طور دقیق در عنوان از آن کلمه کلیدی استفاده کردهاند. این عنوان همچنین بر روی تبهای مرورگر نیز قابل مشاهده است. هر آدرس صفحه ای که کمتر باشد نتایج بهتری را نیز می تواند در گوگل داشته باشد. اما باید توجه داشته باشید که حتما هر سه مورد باید انجام شود. این سه نتیجه با رتبه برتر طبیعتاً از بیشترین کلیک و در نتیجه بیشترین ترافیک وب سایت برخوردار خواهندشد که می تواند منجر به فروش و سود بیشتر شود.

یکی از کلمات عمومی در سئو و دیجیتال مارکتینگ، واژه لینک است. خواست قلبی (Sincere desire): این روش یکی از موارد بدیهی است. از حروف انگلیسی درشت و نیم فاصله به هیچ عنوان در آن استفاده نکنید. نرخ پرش یک مفهوم تخصصی سئو سایت است که در مورد نحوه دقیق بررسی آن توسط گوگل، تفاوت نظرهای مختلفی وجود دارد. اگر تمایل دارید راجع به این تگ و نحوه استفاده از آن، اطلاعات بیشتری کسب کنید؛ در این مقاله همراه ما باشید. این کار بسیار ساده است: اگر تصویر شما در مورد آموزش سئو تصویر است، نام پرونده نباید DSC4536.jpg باشد ، بلکه باید imasge-seo-learning.jpg باشد. اول اینکه زیاد استفاده کردن از یک کلمه کلیدی، نهتنها ویژگی مثبت نیست، بلکه نتیجه عکس دارد و سایت شما جریمه خواهد شد. ویژگی هایی مثل اتصال ایمن، طراحی واکنش گرا، زمان بارگذاری سریع؛ هدف این مرحله این است که سایت براساس یک ساختار منظم و بهینه به رباتهای گوگل و کاربران ارائه شود به گونه ای که برای هر دو گروه قابل فهم باشد. همانطور که مشخص است، توضیحات متا میتواند بسیار برای جذب کاربران موثر باشد. به بیان دیگر، توضیحات متا هدفشان بالا بردن نرخ کلیک از سمت موتورهای جستجوگر است.

اگر نمی­خواهید از این افزونه­ها استفاده کنید بدون آن هم نیز قادر خواهید بود که URL کنونیکال را به سایت خود اضافه کنید. یعنی نباید در مقاله تنها بر روی آن تاکید کنید، بلکه لازم است از کلمات کلیدی مرتبط و یا بهبیان دیگر همخانواده نیز در متن استفاده کنید. بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که عملکرد فنی سایت خود را تقویت کرده و محتوای یونیک و پرمعنا تولید کنید، ویدیو بسازید و… یکی از پیامدهای مثبت برندینگ این است که شما افراد بیشتری را به وب سایت خود جذب می کنید بدون اینکه تلاش های خودتان را برای لینک بیلدینگ افزایش دهید. شما در این نوع بازاریابی برای اینکه پیام برند خودتان را به اطلاع عموم و بازار برسانید، با پرداخت مبلغی به اینفلوئنسرها می خواهید تا محصول یا خدمات شما را به مخاطبان خود که عمدتاً متشکل از افراد متعهد و اختصاصی هستند، معرفی و تبلیغ کنند. یک ترفند برای شما که تا آخر مقاله همراه بودید! در فرین آکادمی یک مقاله جامع در مورد مفهوم نو ایندکس کردن و راهکارهای آن نوشته شده که در صورت نیاز میتوانید برای مطالعه آن اقدام کنید.

پس فقط تجربه می تواند بخشی از الگوریتم ها را بیابد! ساختارهایی که صفحههای مهم را در اعماق وبسایت قرار میدهند و مانع دسترسی راحت کاربران و رباتها به این صفحهها میشوند، تجربه کاربری نامطلوبی ایجاد میکنند. رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت و بهبود تجربه کاربر را نمیتوان تنها یک فاکتور برای بهبود رتبه دانست بلکه شناخت و اجرای این نکات برای کسب جایگاه مناسبت در نتایج الزامی است. تا اینجا تکنیک سئو خارجی را که برای هر سایتی میتوانید انجام دهید را به شما توضیح دادیم اما در ادامه این قسمت میخواهیم نکات تکنیک های سئو آف پیج را به صورت تخصصی برای شما بازگو کنیم تا زودتر بتوانید سایت تان را به صفحات برتر گوگل برسانید. در توضیحات متا هر مقاله یا صفحه باید در یک خط، خیلی خلاصه چیزی که قرار است در آن صفحه نمایش داده شود را توضیح دهید. فقط اگر می خواهید کنونیکال را به چیزی متفاوت از آدرس صفحه فعلی تغییر دهید، باید این کار را انجام دهید.

این توضیحات می تواند همان توضیحات درج شده در متا دیسکریپشن بوده یا اینکه گوگل به صورت اتوماتیک دست به تولید توضیح متفاوتی بزند. برای مثال وقتی در وب همه سایتها از روی هم مطالب را کپی میکردند، گوگل با انتشار یک الگوریتم دیگر به سایتهای کپیکننده ارزش نداد و آنها رتبه خود را از دست دادند. این مورد بهتنهایی موجب افزایش رتبه سایت شما نمیشود، اما در طی دو سال گذشته تقریبا استفاده از آن برای سایتها، اجباری بهنظر میرسد. به این ترتیب کاربران موبایلی با مشاهده و کلیک روی آن در نتایج، در کسری از ثانیه به آن وارد شده و محتوایش را مشاهده میکنند. اگر هم کلا سایت شما فروشگاهی نیست، یعنی محصولی برای فروش مستقیم ندارید، عنوان این بخش میتواند برای شما بهمنظور افزایش تعداد کاربران عضو شده سایت، یا افزایش تعداد مشترکان خبرنامه وبسایت شما باشد. یعنی ارتباط مستقیم به خود محیط و پنل کاربری سایت شما ندارند و قرار نیست محتوای درونی سایت شما تغییر بکند. خوشبختانه، بهینهسازی سایتتان برای تلفن همراه کار بسیار سختی نیست. حفظ قانون سلسله مراتب نیز در این میان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. این لینک ها که تحت نام بک لینک نیز شناخته می شوند توسط راه های متنوعی دریافت می شوند.

به باید­ها و نبایدهای آن اشراف کامل دارید و با در نظر گرفتن تمامی نکات می ­توانید از تگ کنونیکال به راحتی استفاده کنید. دقت کنید که متن جایگزین یکی از نکات تاثیرگذار روی سئو محتوا است. اولین نکته در این قسمت این است که نباید این آدرس بسیار طولانی باشد. در این قسمت از مقاله اصول سئو و بهینه سازی قصد معرفی تکتک الگوریتمها را نداریم اما حتما بهزودی در سایت مقالهای جامع برای معرفی و بررسی ویژگیهای هر یک از الگوریتمهای گوگل متتشر خواهیم کرد تا بهصورت کامل با همه الگوریتمهای گوگل آشنا شوید. سئو در وردپرس راحت است و شما میتوانید با صرف تنها یک روز همه تنظیمات سئو را در وردپرس انجام دهید؛ اما انجام کار های پردازشی سئو، مانند تولید محتوا و مقاله، بررسی کلمات کلیدی مناسب و استفاده مستمر از ابزارها، زمانبر هستند و باید حداقل ۶ ماه صبور باشید تا وب سایت شما به جایگاه اصلی خود برسد؛ اما پس از آن هم باید بهصورت مستمر به سراغ کلمات کلیدی مهم بروید و روی سئو سایت خود کار کنید. در حالی که برای JPEG ،PNG و GIF یک مرورگر باید فایل تصویر را از یک سرور خارجی درخواست کند، برود و آن را بیاورد و سپس در صفحه ارائه دهد.

مسابقات (Contests): سعی کنید با دادن هدیه (عالی می شود اگر این هدیه یکی از محصولات خوددتان باشد) کاربران تان را ترغیب کنید تا نظرات جالب خودشان را برای شما بنویسند. بنابراین، سعی کنید لینک های nofollow را از وب سایت های معتبر دریافت کنید، که گوگل نیز آن ها را دوست دارد. اگر سوالی در خصوص این موضوع دارید، آن را از طریق قسمت نظرات برای ما ارسال کنید، حتما به نظر شما پاسخ خواهیم داد. مطابق با یافتههای خود، توضیحات متای خود را بنویسید و آن را بهینه کنید. اهمیت توضیحات متا برای سئو کردن یک صفحه این است که موتورهای جستجو بهتر ارتباط عنوان صفحه با محتویات درون آن را درک میکنند.

این مدلهای سئو کردن در سه دستهبندی سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه قرار میگیرند که در ادامه آنها را معرفی و بررسی خواهیم کرد. در ادامه هر چه زمان ماندگاری میانگین کاربران سایت شما بیشتر باشد، رتبه های سایت هم افزایش پیدا میکنند. واکنشگرا بودن به این معنی است که صفحات سایت در تمامی دستگاهها و با انواع سایزها قابل اجرا باشد و سبب رضایت خاطر کاربران گردد. هنگامی که کدهای html صفحه را مشاهده می کنید متن Alt Text قابل مشاهده است اما به صورت بصری در شرایطی قابل مشاهده است که تصویر قابل نمایش نباشد. نقشهXML یک فایل با قالب بندی خاص است که هر صفحات وب سایت شما را لیست می کند و باعث دسترسی سریعتر و بهتر موتورهای جستجو می شود. البته دادن لینک به خارج از سایت اصول خاص خودش را دارد و در صورت بی احتیاطی میتواند باعث جریمه سایت شما شود.

یادگیری سئو و آموزش سئو اولین قدم برای شما است. یادگیری زبان های برنامه نویسی بک اند زمان و حوصله بیشتری نیاز دارد و یک سئوکار الزامی به یادگیری آنها ندارد. کار با این زبان هم بسیار آسان است و یادگیری آن زمان کمی نیاز دارد. وب سایت MOZ پس از آن تحقیق جامعی در این زمینه انجام داد و تأیید کرد طول ماکسیمم متا تگ دیسکریپشن به 300 کاراکتر افزایش پیدا کرده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در ۱۰۰ الی ۱۵۰ کلمه ابتدای متن، حداقل یک بار از کلمه کلیدی خود استفاده کنید. لینکهای فالو، طبیعتا بهترین مدل لینک هستند و بهتر است در سایتهایی لینک سازی انجام دهید که بهشما لینک فالو دهند، زیرا ارزش و اعتباری آن وبسایت بهنوعی به سایت شما منتقل میشود. رسپانسیو کردن سایت عاملی نیست که بخواهیم برای آن کد و یا پلاگینی را معرفی کنیم. پس فکر سئوکلاه سیاه را از فکرتان بیرون بیندازید چون ممکن نیست که ربات های گوگل گول بخورند. لینک های درونگرا (Inbound links) یک مثال از این نوع سئو هستند. همچنین بهتر است که از کلمات ربط در نام فایل ها کمتر استفاده کنید و خط ربط (-) بجای آن ها استفاده کنید(برای مثال milad-towr-night.jpg).

بدانید که هدف الگوریتم پنگوئن یا Google Penguin و سایر به روزرسانی های الگوریتم در اصل نشان دادن صفحاتی با تعداد زیاد لینک دهی در نتایج برتر صفحات جستجو نبوده و نیست! در متن مقاله باید سایر عناوین را بر اساس اهمیت در تگهای H2، H3، H4، H5 و H6 قرار دهید. پس عضویت در این سرویس یکی از کارهای مهمی است که باید در هنگام سئو و بهینه سازی آن را انجام دهید. متا دسکریپشن تگی است که در آن توضیحات متای هر صفحه نوشته میشود. حالا که با نحوه نوشتن توضیحات آشنا شدیم و به درستی آن را آموختیم بهتر است کمی هم با میزان اهمیت و دلیل توضیحات متا آشنا شویم.

همینطور در مقاله آموزش PBN نحوه اجرای آن به صورت اصولی را به شما آموزش دادم. زیرا افراد علاوه بر عنوان صفحه معمولا به متنی که در زیر آن نوشته شده است نیز توجه میکنند. شما برای اینکه بتوانید با بازاریابی در موتورهای جستجو خدمات و کسب و کار خود را معرفی کنید و درآمدزایی داشته باشید، باید حتما اصول سئو و بهینه سازی را نیز فرا بگیرید. و صد البته که بازهم جای نگرانی نیست در این آموزش هر قسمتی از technical seo که نیاز به بهینهسازی دارد را فرا خواهید گرفت. به هرحال در این بعضی افراد به دنبال یک اتاق و اختصاصی هستند؛ البته آنهایی که میخواهند به صورت ثابت کار کنند که درخواست زیادی هم نیست. البته زیاد هم مستطیل شکل نشود.