سهیل مهدی: ورزشگاه آزادی به سمت بازسازی پیش می رود

سهیل مهدی می گوید ورزشگاه آزادی نیاز به بازسازی جدی دارد.

سهیل مهدی: ورزشگاه آزادی به سمت بازسازی پیش می رود

وی در خصوص درخواست سازمان گسترش و تجهیز برای مجوز ورزشگاه آزادی گفت: بهترین سکوها در ورزشگاه آزادی و طبقه دوم دارای شرایط پرخطر هستند. خوشبختانه حرکت خوبی در وزارت ورزش و توسعه و سازمان تجهیز برای تحول بسترها به سمت پذیرایی صورت گرفته است. ما باید در آینده میزبان مسابقات بین المللی باشیم. اگر امروز به آن رسیدگی نشود، ورزشگاه های خوب کشور در آینده یکی یکی از دست می روند. با اینکه دیر شده اما خوشحالیم که ورزشگاه آزادی به سمت بازسازی می رود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سهیل مهدی، رئیس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه آزادی درباره بازی دربی گفت: شرایط به گونه ای بود که می ترسیدیم بازی برگزار نشود، اما خوشبختانه همکاری صورت گرفت. استاندار محترم و کمیته اورژانس کمک زیادی کردند.» برای آن متشکرم. هوا هم کمک کرد و به درصد قابل قبولی رسید و توانستیم بازی را برگزار کنیم.


سرویس خبر شماره: 1860399
29 دسامبر 1401 در 8:28 ب.ظ
6.3 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

ریسک بهترین پلتفرم ها نیز زیاد است

مهدی اضافه کرد: ما استانداردهای بین المللی داریم که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای همه مسابقات اعلام کرده و از کمیته اضطرار خواسته ایم تا این استانداردها را رعایت کنیم. کمک کردند و اوضاع به این شکل شد. اطمینان حاصل کنید که سازمان لیگ و ایفمارک اجازه نخواهند داد سلامت بازیکنان و مسائلی از این دست بر برگزاری یک بازی سایه بیندازد. ما فرصت های زیادی را برای میزبانی مسابقات از دست می دهیم و دیگر سلامت بازیکنان را با این دستگاه به خطر نمی اندازیم. مطمئن باشید چنین ریسکی را به تیم ها تحمیل نمی کنیم و شرایط جوی اجازه برگزاری بازی را داد.



مجله اخبار فوتبال داخلی