سه روز مانده به شروع آخرین همکاری کنعانی و خلیل زاده

نکته جالب در مورد این مدافع موفق ایرانی این است که او را می توان یکی از فوتبالیست های فعال شبکه های اجتماعی دانست که در دو سه ماه اخیر فیلم ها و عکس های زیادی از استقبال شجاع خلیل زاده به الاهلی و البته او را در تمرینات و مسابقات قرار داد تا شایعه اختلاف این دو بازیکن از بین برود.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، زمان زیادی تا آغاز بازی های لیگ ستارگان قطر باقی نمانده و در این بین می توان مدافع ملی پوش ایرانی را یکی از پرشورترین بازیکنانی که به دنبال شروع این بازی ها هستند، دانست. . در اسرع وقت.

حالا حضور دو مدافع اصلی تیم ملی ایران در ترکیب الاهلی، مسابقات این فصل لیگ ستارگان قطر را برای هواداران فوتبال ایران جذاب کرده است. دو مدافع اصلی سه سال گذشته تیم ملی که پیش از این در قلب خط دفاعی پرسپولیس با هم بازی کرده بودند. این دو بازیکن که با پرسپولیس در لیگ برتر قهرمان شدند و قرمزها را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رساندند و با تیم ملی به جام جهانی صعود کردند حالا به دنبال ایجاد سومین همکاری موفق با هر کدام هستند. دیگر.

الاهلی در اولین بازی خود در خانه بازی خواهد کرد. از دیدارهای مهم هفته اول می توان به دیدار تیم های السد و المورخیا و تقابل الدیل و الوکره اشاره کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سه روز تا شروع لیگ ستارگان قطر باقی مانده است، دیدارهایی که تیم ملی الاهلی ایران در روز نخست به مصاف ام صلال می رود.


سرویس خبر شماره: 1835783
Aug 07, 1401 @ 5:34 PM |
1.4K امتیاز خبر|

8نقطه نظر

مدافع ملی پوش ایران برای شروع لیگ قطر روزانه حساب می کند

محمدحسین کنعانی زادگان که دومین فصل حضورش در سبزپوشان دوحه را سپری می کند، در فصل گذشته توانست با ارائه دیدارهای موفق به یکی از مهره های مطرح الاهلی تبدیل شود تا پس از تمدید قرارداد مسئولان باشگاه با وی، به عنوان اولین بازیکن این تیم تبدیل شود. پنالتی زن