سه ستاره منحصر به فرد در یک قاب

شاهرخ بیانی، مهدی مهدوی کیا و مسعود شجاعی سه هافبک برتر تاریخ فوتبال ایران هستند.


سرویس خبر شماره: 1817041 |
08 فروردين 1401 ساعت 13:46 |
473 |

0نظرات

اما در بین این سه بازیکن باید به مسعود شجاعی نیز اشاره کرد. بازیکنی با سابقه حضور در سه دوره جام جهانی که برای او یک رکورد استثنایی است. مسعود پس از بازنشستگی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران است و بازیکنی شناخته شده در بین فوتبالیست های فعلی و البته یکی از باتجربه ترین بازیکنان کل لیگ است. تنها بازیکنی که سابقه مربیگری در یک تیم را در فوتبال ایران دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار این سه ستاره فوتبال ایران در حاشیه دیدار تیم های امید و نساجی در زمین دوم اردوی تیم های ملی انجام شد؛ دیداری که در نهایت به زودی به پایان رسید. جایی که شاهرخ بیانی، ستاره سابق استقلال و تیم ملی که یک فصل در پرسپولیس هم بازی کرد، در کنار مسعود شجاعی و مهدی مهدوی کیا مقابل دوربین ها ایستاد.

شاهرخ هافبک برجسته ای در تاریخ فوتبال ایران است و سبک بازی او را می توان با افراد کمی مقایسه کرد. مهدی مهدوی‌کیا در تیم ملی فوتبال ایران نیز مدافع و وینگر درخشانی است و اگر بازی‌های تیم ملی را در سال‌های 1375 تا 1385 دنبال کنید، تقریباً نقش او را در همه بردهای تیم ملی خواهید دید. او در حال حاضر سرمربی تیم امید و ساختن نسل طلایی جدید برای فوتبال ایران است.