سه سلبریتی در آزمون قضاوت مردود شدند

داوران اخراجی این فرصت را خواهند داشت تا در کلاس داوری پیش فصل لیگ برتر در ماه اکتبر مجددا برای داوری لیگ برتر مورد آزمایش قرار گیرند.

1753090

⛳ این تست که طبق استاندارد فیفا انجام می شود به این صورت است که داوران باید شش دور 40 متری را انجام دهند و هر دور باید در کمتر از شش ثانیه انجام شود. همچنین باید چهل بار 75 متر بدود که برای برخی داوران بسیار سخت بود و باعث رد آنها شد.

تست آمادگی جسمانی داوران با اشتیاق خاصی پیش می رود.

سه سلبریتی در آزمون قضاوت مردود شدند

در حال حاضر داوران گروه دوم در حال برگزاری این آزمون هستند و اسماعیل سفیری، خداداد افشاریان و علی خسروی از اعضای کمیته داوران به دقت عملکرد آنها را زیر نظر دارند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1951577
Jul 27, 1402 @ 9:32 ب.ظ
35.5 هزار |

16نقطه نظر

🔲 این در حالی است که داوران متولد 1357 در آزمون حضور ندارند و همچنین اشکان سهری که در دیدار فینال پرسپولیس و استقلال مصدوم شده بود در آزمون دیده نمی شود.

یوسف مقروری، مهرداد آنجفی، اسماعیل احمدی، امیر قاسمی و ولی کاووسی کمک داورانی هستند که در تست آمادگی جسمانی مردود شدند. همچنین سعد وفاپیشه، مهدی اجاقی و علی صفایی و همچنین سعید رحیمی مقدم در این آزمون مردود شدند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک روز پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی، این ورزشگاه میزبان تست آمادگی جسمانی داوران بود که مهم ترین اتفاق در عرصه فوتبال محسوب می شود.