سه شنبه خاطره انگیز ساپینتو در تمرین استقلال (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شبی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حکم سنگین خود را علیه ریکاردو ساپینتو صادر کرد، این مربی جشن تولد 50 سالگی خود را جشن گرفت. بدون شک تولد ساپینتو برای او و استقلالی ها اتفاق مهمی است اما سرمربی آبی ها حتما دقایق زیادی از تولدش را به فکر محرومیت و جریمه سنگین مالی سپری کرده است.

اعضای تیم استقلال بعدازظهر سه شنبه در جریان تمرین تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند. تولدی کوچک که با حاشیه ها همراه بود.

سه شنبه خاطره انگیز ساپینتو در تمرین استقلال (تصویر)


سرویس خبر شماره: 1847751
20 اردیبهشت 1401 @ 12:19 بعد از ظهر |
3.3 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

بادکنک آبی، پیراهن شماره دار و کیک

نکته جالب اینکه ساپینتو با پیراهن شماره 50 استقلال که کادو تولدش بود در تمرین حاضر شد و بازیکنان را در جریان کارهای فنی قرار داد. اما پس از پایان تمرین سرمربی استقلال، بار دیگر ذهن او به سمت محرومیت و جریمه سنگین رفت و در مصاحبه ای علیه کمیته انضباطی صحبت کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

از این رو پس از ورود ساپینتو به محل تمرین متوجه مراسم کوچکی شد که باشگاه استقلال برای او تدارک دیده بود. سرمربی پرتغالی با دیدن پیراهن شماره 50 به سرعت پیراهن خود را در آورد و آماده پوشیدن پیراهن جدید شد. البته او به سرعت با کیکی که بازیکنان به سمت او آوردند مقابله کرد. حلقه ای که بازیکنان استقلال دور ساپینتو گرفته بودند حتی به او اجازه نمی داد تا به آرزویش برسد و وقتی شمع ها خاموش شد، خود را با انگشتانی آغشته به کیک دید که تکه های خامه روی صورتش می ریخت!

همزمان بادکنک های آبی نیز به هوا فرستاده شد و به جایی رسید که صورت سرمربی کاملا پوشیده شد تا روزی خاطره انگیز برای این مربی ثبت شود.

با تمام این مشکلات، ساپینتو روز گذشته در محل تمرین استقلال غافلگیر شد. اعضای این تیم کیکی با تصاویر ساپینتو برای این مربی تهیه کرده بودند و باشگاه نیز پیراهن شماره 50 استقلال را (به مناسبت پنجاهمین سالگرد) آماده کرده بود تا در تمرین روز سه شنبه به سرمربی تیم بدهد. بعد از ظهر.