سه موقعیتی که چلسی باید در این تابستان تقویت کند – گفتگوی چلسی

پس از یک فصل پر فراز و نشیب، چلسی بالاخره به خط پایان رسید و دو بازی آخر این هفته برگزار شد.

یک سال پیش ما هیجان یک تابستان پرتلاطم را در پیش داشتیم – در این مرحله از قبل تضمین شده بود که فروش و قراردادهای عمده ای وجود خواهد داشت. اما تابستان امسال چیست؟

ما می خواهیم فکر کنیم که پس از دو سال اول پرفراز و نشیب این مالکیت، با گردش مالی بی سابقه از نظر خرید و فروش، این وضعیت نسبتاً آرام خواهد بود. و در مقایسه با تابستان گذشته، به خوبی می تواند باشد. اما هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، و در مناطقی که هواداران از دیدن بهبود تیم خود ناامید هستند، کم نیست.

بدون شک اولویت است فوروارد مرکز. با وجود تمام ویژگی های نیکلاس جکسون و نحوه پیشرفت او در طول فصل، شکی نیست که او حداقل به یک جایگزین نیاز دارد. این کار آسانی نخواهد بود، زیرا رقابت زیادی برای همه چیز در بازار وجود دارد.

یکی دیگر از مناطقی که چلسی به نظر می رسد مطمئن است که هدف قرار می گیرد دفاع میانی. تیاگو سیلوا می رود که فضایی برای یک بازیکن باتجربه در خط دفاعی ایجاد می کند. وسلی فوفانا هنوز می تواند برای ایفای نقش مهمی بازگردد، اما پس از 3 فصل متوالی، نمی توانیم به آن تکیه کنیم.

اکسل دیاسی و بنوا بادیاشیل هنوز نتوانسته‌اند به عنوان گزینه‌های بلندمدت متقاعد شوند، بنابراین مطمئناً یک مدافع میانی در تابستان امسال به میدان می‌آید.

یک دروازه بان نیز احساس می کند که یک احتمال وجود دارد – دو خریداری شده در تابستان گذشته اعتماد به نفس را القا نکرده اند. اگرچه این واقعیت که ما روی سه بازیکن در چهار پنجره اخیر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم، ممکن است به این معنی باشد که مدیران ورزشی تمایل دارند سایر زمینه‌ها را در اولویت قرار دهند و به بچه‌های خود زمان بدهند تا پیشرفت کنند.

همچنین در دستور کار است جاگذاشتن. علیرغم اینکه مارک کوکورلا در رنسانس اخیر در نقشی وارونه بازی کرد، هنوز این حس قوی وجود دارد که او در سطح بسیار بالایی کاملاً مطابق با آن نیست، و اینکه بن چیلول هرگز نمی‌توان برای یک فصل کامل به او اعتماد کرد.

ما کار بزرگی انجام دادیم که مالو گوستو را به عنوان یک جانشین توانا برای ریس جیمز در دفاع راست پیدا کردیم، اکنون به یک معادل در سمت چپ نیاز داریم.

چلسی در این فصل نیز در خط هافبک مرکزی کوتاه بوده است، اما امید زیادی وجود دارد که رومئو لاویا و لسلی اوگوچوکو که بیشتر این فصل را از دست دادند، در فصل آینده عمق لازم را ارائه دهند.

اگر می خواهید در Talk Chelsea حضور داشته باشید اینجا کلیک کنید.

https://www.talkchelsea.net/news/three-positions-chelsea-must-strengthen-this-summer/ منبع: