سوالات کنفرانس مطبوعاتی + قرارداد جدید برای Tomiyasu مطرح شد

صبح بخیر.

میکل آرتتا امروز صبح با مطبوعات دیدار خواهد کرد و سوالات واضحی برای او وجود خواهد داشت. اول، وضعیت بازی وقتی صحبت از بازیکنانی می شود که در اینترلول دور بودند – و تمرکز اصلی ممکن است گابریل ژسوس باشد. بهترین حالت برای ما این است که 90 دقیقه بازی او برای برزیل برای بهبودی او از مصدومیت مفید بود، اما اگر این درست باشد، نحوه اضافه کردن بار او در بازی های آینده مهم خواهد بود.

خبر خوب در این زمینه این است که لئاندرو تروسارد در دو بازی اخیر خود در خط حمله، 2 بازی داشته است و ادی نکتیا تمام وقت استراحت را بدون هیچ وظیفه ملی پشت سر گذاشته است، بنابراین گزینه های خوبی برای بازی مقابل برنتفورد وجود دارد. اگر ما از روی نیمکت به عیسی نیاز داریم، امیدواریم این نقشی باشد که او می تواند بازی کند. و امیدواریم متوجه شویم که برای او و همه افراد دیگر سلامتی خوبی وجود دارد.

سوال دیگر ممکن است در مورد پاسخ به اتهامات اتحادیه فوتبال اروپا باشد. روز گذشته، روبرتو دی زربی پس از اظهارنظرهایش در مورد مقامات، در مورد رفتار آینده خود هشدار داده شد. او گفت:

من صادق و واضح هستم. من 80 درصد داوران انگلیس را دوست ندارم. این جدید نیست. من آنها را دوست ندارم. رفتار آنها در زمین را دوست ندارم.»

فکر می کنم تفاوت اصلی این واقعیت است که نظرات آرتتا پس از نیوکاسل می تواند به عنوان حمله به صلاحیت آنها تعبیر شود، در حالی که ایتالیایی فقط گفته است که آنها را دوست ندارد. من به خصوص درک نمی کنم که چرا مردان بالغ حق ندارند نظرات خود را آزادانه بیان کنند، خواه در مورد استاندارد داوری یا شخصیت کسانی که مسئولیت بازی ها را بر عهده می گیرند، اما اینجا هستیم.

من مشکوک هستم که اظهارات دزربی ممکن است بیشتر از آرتتا برای او مضر باشد، زیرا اگر ما چیزی در مورد PGMOL و نحوه عملکرد آنها بدانیم، احتمالاً مدیر برایتون متوجه خواهد شد که 100٪ داوران در این مورد توهین خواهند کرد. – 20 درصدی که او دوست ندارد شامل می شود. این می تواند زندگی را برای او و برایتون سخت تر کند.

با این حال خنده دار است – آن ضرب المثل قدیمی را به یاد بیاورید که چگونه یک داور خوب داوری است که شما متوجه آن نمی شوید؟ آخرین باری که ما یک بازی فوتبال داشتیم که در آن اتفاق افتاد چه زمانی بود؟ حتی چیزی به راحتی مانند پیروزی 5-0 ما مقابل شفیلد یونایتد چند هفته پیش پر از تایم اوت بود زیرا VAR راه هایی را برای نپذیرفتن گل های کاملاً خوب بررسی می کرد. می دانم که اسب پیچ شده است و در اصطبل کاملاً باز می شود، اما قبلاً در فوتبال 90 دقیقه دو تیم قهرمان بودند. حالا ما سومی داریم، بلوک مقاماتی که خیلی از بازی حول و حوش آنها می چرخد.

اینکه این روزها چقدر از گفتمان پیرامون فوتبال توسط داوران و VAR اطلاع رسانی می شود، بسیار ناراحت کننده است، اما من واقعاً نمی دانم در مورد آن چه می توان کرد. یک «راه حل» این است که بهبود استانداردها به این معنی است که ما آن جنبه از چیزها را کم می کنیم، به همین دلیل است که فکر می کنم وقتی صحبت از مسئولیت پذیری، که می تواند منجر به بهبود شود، توسط افرادی که می گویند باید فقط با آن کار کنیم، کاملاً بی فایده است. چیزها انگار همیشه همینطور بوده، چون واقعاً اینطور نبود. سپس هاوارد وب برنامه تلویزیونی احمقانه خود را انجام می دهد و به جای پرداختن به مسائل بزرگ، این هفته به مقامات خود یادآوری می کند که حکم او در مورد کارت های زرد برای مخالفت باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

در نهایت برای امروز صبح، صحبت هایی در مورد تمایل آرسنال برای دادن قرارداد جدید به تاکهیرو تومیاسو وجود دارد – و تنها چیزی که می توانم بگویم این است که “بله لطفا”. در اسرع وقت این کار را انجام دهید. فکر می‌کنم او بازیکنی فوق‌العاده است، کسی که عمق مناسبی را در خط دفاعی به ما می‌دهد، و وقتی به او در کناره فکر می‌کنید، او به شما احساس امنیت می‌دهد. می‌دانم که او مشکلات مصدومیتی داشته است، اما عملکرد او در این فصل به مردم یادآوری کرده است که او چقدر خوب است، و خیلی خوب است که او را قبل از جدایی با ژاپن در ژانویه، تحت فشار قرار دهیم.

درست است، من آن را همانجا می گذارم. ما به‌روزرسانی‌های کنفرانس مطبوعاتی را در Arsblog News خواهیم داشت، و بعدازظهر امروز پادکست پیش‌نمایش لیگ برتر خود را در Patreon برای شما خواهیم داشت – بنابراین لطفاً برای آن به ما بپیوندید.

فعلا به خودت فکر کن

https://arseblog.com/2023/11/press-conference-questions-new-deal-mooted-for-tomiyasu/ منبع: