سوالی بی پاسخ در دیدار پرسپولیس – الدحیل


سرویس خبر شماره: 1985160
16 دسامبر 1402 در 7:08 ق.ظ.
3.8K |

0نقطه نظر

در شرایطی که پرسپولیس به گلزنی مقابل حریف قطری خود نیاز داشت، یحیی گل محمدی تنها مهاجم متخصص خود را روی نیمکت نفرستاد.

سوالی بی پاسخ در دیدار پرسپولیس - الدحیل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در شرایطی مغلوب الدیل قطر شد که حریف علاوه بر داشتن مهاجمان خوب در زمین، روی نیمکت هم دستش را پر کرده بود و کریستوفر گوتیه به دروازه بان خود، میشائیل اولونگا برخورد کرد. در نیمه دوم و در فینال پرسپولیس را شکست داد.

پرسپولیس در این دیدار با دو هافبک دفاعی وارد زمین شد و شهاب زاهدی تنها مهاجم تخصصی پرسپولیس بود و با توجه به مصدومیت امید عالیشاه، این بازیکن سریع آزاد نتوانست کمکی به تیمش کند و نیمکت نشین هم بود. .

موثرترین تعویض یحیی در دقیقه 65 در زمین رخ داد. محمد عمری با حضور در زمین جو را به نفع پرسپولیس تغییر داد و حتی صاحب یک پنالتی شد که متاسفانه تبدیل به گل نشد.

1963375

با این حال پرسپولیس فقط یک مهاجم متخصص دیگر داشت. نبیل باهویی سوئدی که در دیدارهای گذشته کیفیت خوبی از خود نشان نداده بود، در دیدار مقابل الدیل به طور کامل روی نیمکت بود و حتی زمانی که پرسپولیس به گلزنی نیاز مبرم داشت، یحیی گل محمدی تمایل خود را برای حضور در زمین نشان نداد. این بازیکن هیچ شانسی در این بازی نداشت بازی حساس پیدا نکنید.

اکنون یک سوال بی پاسخ درباره او باقی مانده است. جذب بهویی از همان ابتدا با سر و صدا و انتقادات زیادی همراه بود و حتی خود یحیی نیز حاضر به پذیرش جذب او نشد. اما در مسابقات قبلی زمین را به او واگذار کرده بود. اما در شرایطی که پرسپولیس در آستانه حذف از آسیا بود، این مهاجم فرصت بازی پیدا نکرد و شب تلخ پرسپولیس را از روی نیمکت تماشا کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی