سوال روز: آینده علی خطیر کجاست؟


سرویس خبر شماره: 2018784
14 مه 1403 ساعت 10:00 ق.ظ.
1.7 هزار امتیاز خبر|

2نقطه نظر

پس از برکناری از سمت مدیرعاملی استقلال

آینده علی خطیر و تصمیمی که برای دوران پس از استقلال می گیرد، سوال مهم و سختی خواهد بود.

سوال روز: آینده علی خطیر کجاست؟

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از برکناری علی خطیر از سمت خود در باشگاه استقلال، سوال مهمی که می تواند برای بسیاری از اهالی فوتبال مطرح شود، آینده مدیرعامل سابق آبی هاست که اگر بخواهد مدتی استراحت کند. یا می خواهید بلافاصله در لیگ برتر کار کنید؟

نام علی خیر در فوتبال ایران با جنجال های زیادی همراه بوده است. درگیری با اوسیانو کروز، دستیار کی روش پس از امتیاز خبراز ساختمان پک باعث شد تا برای اولین بار نام خطیر مورد توجه قرار گیرد. او سپس با حضور در مرداد 97 به عنوان دستیار ورزشی استقلال بیش از پیش در کانون توجه قرار گرفت.

خاطر در ادامه مسئولیت های دیگری را در فوتبال ایران بر عهده گرفت که یکی از مهم ترین آنها عضویت در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی بود اما پس از مدتی از سمت خود کناره گیری کرد و پس از حضور در کمیته تنظیم مقررات فدراسیون او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.

حال با برکناری وی از مدیرعاملی استقلال باید دید علی خطیر چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. آیا او تصمیم می گیرد که استراحت کند یا نقش جدیدی را بر عهده بگیرد؟ سرمربی جوانی که رویاهای زیادی با استقلال داشت اما مدت حضورش روی نیمکت آبی ها خیلی کمتر از حد انتظار بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی