سوال عجیب مازیار زارع قبل از بازی با استقلال!

“ملوان 9 سال است که نتوانسته استقلال را شکست دهد و یکی از سه تیم لیگ است که در خارج از خانه پیروز نشده است، دلیل آن را در چه می دانید؟” زارع در پاسخ به این سوال به خبرنگاران گفت: از سوال روحیه بخش شما متشکرم، اما مطمئن باشید این سوالات روحیه ما را پایین نمی آورد. اگر 9 سال استقلال را شکست نمی دادیم 6 سال در لیگ برتر نبودیم و اگر در لیگ بودیم شاید اتفاقات دیگری می افتاد. در اینکه استقلال تیم بزرگی است شکی نیست اما فوتبال اینطور نیست. هر تیمی که سخت تلاش کند و تمرکز بالایی داشته باشد موفق خواهد شد. البته ما هم به پیروزی در مسابقه فکر می کنیم، حتی اگر بازی برای هر دو تیم سخت باشد. ما تیم بسته ای نیستیم و سعی می کنیم نمایشی داشته باشیم که مردم از آن لذت ببرند.

1562172

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در پرسپولیس بازی کرده و به عنوان بازیکن به استقلال گل زده است، آیا فردا به قهرمانی استقلال و محبوبیت پرسپولیسی ها فکر خواهد کرد؟ گفت: دوست دارم فردا برنده شوم تا امتیاز ملوان را بالا ببرم. به پیروزی برای خوشحالی هواداران پرسپولیس فکر نمی کنم. اکنون در ملوان کار می کنم و کاملاً روی تیم شهرم تمرکز می کنم. با تمام احترامی که برای هواداران پرسپولیس قائل هستم، فکر نمی کنم سوال جالبی باشد، هرچند فکر می کنم به بهترین شکل ممکن پاسخ داده ام.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش در بازی های گذشته روند متفاوتی داشت و گل های کمی دریافت کرد اما استقلال برخلاف آن تیم عملکرد بدی داشت، گفت: فکر می کنم گل نخوردن تیم به خاطر کار تیمی و تیم دفاعی است. و بچه های خط جلوی دروازه خوب کار می کنند و در کارهای دفاعی شرکت می کنند. من خوشحالم؛ در فوتبال ایران اگر گل نزنی می توانی گل بزنی و حتی برنده شوی. من صحبت در مورد استقلال را قبول ندارم. استقلال همیشه تیم خوبی بوده است. درست است که چند هفته ای نتایج مورد انتظار را نگرفت اما همیشه در ورزشگاه آزادی بازی های خوبی انجام داد. به شخصه فکر می کنم تیم با کیفیتی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. ما در چند هفته گذشته روند خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطمئناً سعی می کنیم در بازی فردا آماده باشیم و با تمرکز بازی کنیم. می دانیم از بازی فردا چه انتظاری داریم و امیدوارم نتیجه بازی به نفع ملوان باشد.

بعد از تعطیلات جام جهانی، شما در پنج بازی سه تساوی و دو برد دارید، آیا این روند را حفظ می کنید؟ سرمربی ملوان در پاسخ به این سوال گفت: اگر بخواهم حقیقت را بگویم; بعد از پیروزی مقابل فولاد که مسابقات قهرمانی بسته شد، شخصا ناراحت بودم چون فکر می کردم می توانیم به پیشرفت خود ادامه دهیم. خدا را شکر بعد از تعطیلات بچه ها تلاش کردند و روند ما متوقف نشد، اما به نظر من نمی شود زیاد فکر کرد و روی آمار تمرکز کرد. آمار می آید و می رود. آنچه مسلم است بازی به بازی پیشرفت خواهیم کرد. بازی فردا برای ما بسیار مهم است و همانطور که گفتم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

1756802

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مازیار زارع در نشست خبری پیش از دیدار ملوان بندرانزلی مقابل استقلال گفت: قطعا بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. ما در مسابقات اخیر عملکرد خوبی داشته ایم و قطعا فردا در بهترین حالت خود خواهیم بود. می دانیم بازی سختی است و هر تیمی که تمرکز و تلاش بیشتری داشته باشد از بازی فردا امتیاز لازم را خواهد گرفت.


سرویس خبر شماره: 1866746
05 فوریه 1401 در 06:22 ب.ظ |
55.7 هزار امتیاز خبر|

13نقطه نظر

برای پرسپولیس بازی می کنی یا ملوان؟

زارع در پاسخ به قرعه کشی جام حذفی و تقابل تیمش با استقلال در آن بازی گفت: هنوز زود است که در این مورد صحبت کنیم و هنوز تا آن بازی زمان زیادی داریم. تمام تمرکز ما روی بازی فردا است اما این بازی قطعا بیشتر از استقلال به ما می گوید اما در کل بهتر است در مورد جام حذفی صحبت نکنیم.

وی درباره بازگشت هواداران به ورزشگاه نیز گفت: قدم زدن آنها به چشم ملوان باشد یا استقلال. مردم ماه هاست که از این فضا دور شده اند و چه خوب که می آیند ورزشگاه را پر کنند. حداقل از فوتبال لذت ببر.

سرمربی ملوان درباره نقل و انتقالات تیمش و شایعات معامله رودی جستد گفت: هنوز منتظرم. لیستم را به باشگاه دادم و منتظرم ببینم فردا چه می شود. بهتر است در مورد آن صحبت نکنیم. به من در مورد Gested چیزی گفته نشده است. اگر در جریان هستید، من نمی دانم.

زارع بداند آیا باشگاه های دیگر با بازیکنان این تیم مذاکره کرده اند؟ گفت: فکر نمی کنم. اول اینکه بچه های ما دانا هستند و اگر چنین چیزی بود به من می گفتند. اگرچه مذاکراتی صورت گرفت، اما پیشرفت کمی حاصل شد.

زارع در خصوص احساسش نسبت به احیای ملوان در کنار پژمان نوری گفت: هنوز چیزی تمام نشده است. همه چیز برای ما ادامه دارد. جنگ تمام نشده است و مشکلات همچنان باقی است. اما واقعیت این است که ملوان برای ما چیزی بیش از یک نام بوده است. اصولاً من ملوان را دوست داشتم، دارم و خواهم داشت و همیشه دنیا برای ما ملوان است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی ملوان در نشست خبری حاضر شد و در آستانه بازی با استقلال به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

سوال عجیب مازیار زارع قبل از بازی با استقلال!

سرمربی ملوان درباره عملکرد خوب تیمش در بازی های اخیر بیان کرد: واقعیت این است که بعد از سال ها به لیگ برتر آمدیم و کار سختی بود. بچه ها همدیگر را پیدا کردند و حالا فکر می کنم نوع فوتبال ما از ابتدای فصل متفاوت بوده است. بازی های ما در ابتدای فصل خیلی بهتر بود اما متاسفانه شکست خوردیم. پیشرفت بچه ها خیلی خوب بوده و در کارهای دفاعی هم خوب شرکت می کنند، ضمن اینکه ما هم موقعیت داریم و در بازی با پیکان چهار پنج موقعیت صددرصدی داشتیم. واقعیت این است که تلاش بچه ها بیشتر شده است.