سورپرایز، تعجب! ارلینگ هالند در میان بازیکنان “مصدوم” من سیتی که به تمرین بازگشتند – باشگاه لیورپول

همانطور که انتظار می رفت، من سیتی با وجود مصدومیت در تعطیلات ملی، ارلینگ هالند و تعدادی دیگر را برای بازی با لیورپول آماده خواهد کرد.

برای برخی، ممکن است به نظر برسد که من سیتی در حال تحمل ناگوارترین تعطیلات در فصل داخلی است.

پنج بازیکن به دلیل مصدومیت از حضور در تیم ملی خود کنار رفتند و هالند به ادرسون، ناتان آکه، متئوس نونس و متئو کواچیچ پیوستند و به منچستر بازگشتند.

رودری همچنین برد 3-1 اسپانیا مقابل قبرس را به دلیل “ناراحتی” پشت سر گذاشت، قبل از بازگشت به اکثریت برد 3-1 بعدی خود در خانه به گرجستان.

این مسائل به مصدومیت‌های کوین دی بروین، جان استونز و سرخیو گومز اضافه شد و تیم پپ گواردیولا برای یکی از بزرگترین بازی‌های فصل ضعیف به نظر می‌رسید.

فقط، این هرگز قرار نبود.

لندن، انگلستان - یکشنبه، 6 آگوست 2023: ارلینگ هالند از منچسترسیتی در جریان مسابقه اتحادیه FA Community Shield بین باشگاه منچستر سیتی و باشگاه آرسنال در ورزشگاه ومبلی.  آرسنال در ضربات پنالتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

روز پنجشنبه شاهد بازگشت تیم من سیتی به تمرینات با ادرسون، آکه، رودری و هالند بودیم و تنها نونس و کواچیچ به عنوان مشکوک باقی ماندند.

دی بروین و استونز قرار است شروع ناهار شنبه را به دلیل مشکلات درازمدت از دست بدهند، اما لیست مصدومان من سیتی به آن اندازه که ابتدا گزارش شده طولانی نیست.

عده کمی واقعاً باور داشتند که بازیکنانی مانند ادرسون و هالند با مشکلاتی که آنها را مقابل لیورپول از میدان خارج می‌کند، کنار گذاشته شده‌اند.

در عوض، همیشه یک ترفند از سوی گواردیولا و باشگاه به نظر می رسید که برای هر مشکل جزئی، بازیکنان کلیدی را کنار بگذارند.

منچستر، انگلیس - شنبه، 1 آوریل 2023: جوزپ 'پپ' گواردیولا، مدیر منچسترسیتی، پیش از بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه منچسترسیتی و باشگاه لیورپول در استادیوم سیتی منچستر، به یورگن کلوپ، مدیر لیورپول خوش آمد گفت.  من سیتی 4-1 پیروز شد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

این به آنها زمان بیشتری برای آماده شدن برای شروع زودهنگام آخر هفته می دهد، در مقابل تیمی که فقط یک امتیاز پایین تر از آنها در صدر لیگ برتر قرار دارد.

مطمئناً می توان ادعا کرد که یورگن کلوپ از ترفند مشابهی استفاده کرده است، جو گومز، ابراهیما کوناته، رایان گریونبرچ و کرتیس جونز همگی پیش از بازگشت به تمرینات این هفته، پیروزی 3-0 مقابل برنتفورد را از دست دادند.

لیورپول یک تیم تقریباً کامل برای استفاده در اتحاد دارد که تیاگو (ران)، اندی رابرتسون (شانه) و استفان باجستیچ (گوساله) تنها غایبان هستند.

https://www.thisisanfield.com/2023/11/surprise-surprise-erling-haaland-among-injured-man-city-players-back-in-training/ منبع: