سوفیان امرابات در میان لینک های لیورپول در مورد باشگاه بعدی خود تصمیم گرفته است – سانتی آئونا

آینده سوفیان امرابات با توجه به اینکه این بازیکن اکنون دلش را برای انتقال به اتلتیکو مادرید در نظر گرفته است، کمتر پوشیده شده است.

این به روز رسانی با حسن نیت ارائه می شود پا مرکاتوسانتی آونا و حنیف بن برکان علیرغم ارتباط قبلی با باشگاه لیورپول در میان جستجوی مداوم قرمزها برای تقویت هافبک

ظاهرا مرسیسایدری ها از آن زمان با کوادیو ‘مانو’ کونه از گلادباخ و خفرن تورام از نیس مذاکره کرده اند که ممکن است قبل از پایان پنجره ژانویه به نتیجه برسد.

جود بلینگهام همچنان هدف اصلی لیورپول است، اما قرمزها باید تا تابستان منتظر بمانند تا او را به خدمت بگیرند – (عکس از پل الیس / خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

بیشتر بخوانید: ژاک تالبوت از قیمت مقرون به صرفه رونمایی کرد که لیورپول می تواند جایگزین جینی واینالدوم شود.

بیشتر بخوانید: خرج 200 تا 250 میلیون پوند لیورپول: بلینگهام، کونه، موسه و غیره – مردان کلوپ چه کسانی را باید بخرند؟

این قابل درک است که فیورنتینا با وجود اینکه قرارداد فعلی این بازیکن 26 ساله در سال آینده به پایان می رسد، با وجود اینکه قرارداد فعلی این بازیکن 26 ساله در سال آینده به پایان می رسد، مانع از قیمت گذاری شده است، که ممکن است توضیح دهد که چرا ما دقیقاً علاقه قبلی خود را به مراکشی افزایش نداده ایم. بین المللی.

در سن فعلی او نیز، ما باید این احتمال را در نظر بگیریم که یورگن کلوپ و تیم جذب او در آنفیلد چشمان خود را به گزینه های جوان تری که قادر به محافظت از هافبکی است که در حال حاضر شدیداً به پاهای تازه نیاز دارد، نگاه دارند.

در حالی که هر احتمالی وجود دارد که تاکتیک‌دان آلمانی بتواند راه‌حلی برای به دست آوردن بهترین نتیجه از مردان فعلی موجود در وسط پارک بیابد، شکی نیست که تزریق انرژی، با حسن نیت از بازار نقل و انتقالات، می‌تواند تفاوت بین رتبه چهار برتر و متوسط ​​بودن در لیگ اروپا.

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

https://www.empireofthekop.com/2023/01/11/sofyan-amrabat-future-liverpool-links/ منبع: