سومین درگیری دستیاران یحیی، کراوات ممنوع!

نکته جالب اینکه مجتبی حسینی به عنوان دستیار یحیی گل محمدی در ذوب آهن دو بار طعم قهرمانی جام حذفی را چشید و یک بار با پرسپولیس با آن مربی به فینال رفت و شکست خورد. مطهری اما به عنوان مربی در فینال حضور نداشت و حالا امیدوار است طلسم او به عنوان سرمربی این تیم شکسته شود.


سرویس خبر شماره: 1894510
16 مارس 1401 ساعت 5:00 بعد از ظهر
12.3 هزار |

5نقطه نظر

پیکان نساجی این بار در جام حذفی

نکته قابل توجه این دیدار تقابل مجتبی حسینی و حمید مطهری دستیاران سابق یحیی گل محمدی است. البته حسینی تجربه سرمربیگری بیشتری دارد و مطهری هم سال اول سرمربیگری خود را می گذراند.

به نظر می رسد دیدار پیکان و نساجی در مرحله یک چهارم نهایی یکی از جذاب ترین دیدارهای این مرحله باشد. به خصوص اینکه این دیدار در قائم شهر و در حضور هواداران نساجی برگزار می شود و این می تواند جذابیت دیدار دو تیم را افزایش دهد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز برگزار و مقرر شد تیم های نساجی و پیکان در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر به مصاف یکدیگر بروند.

حالا پیکان و نساجی سومین جدال فصل خود را در جام حذفی خواهند داشت و این بار این دیدار به میزبانی نساجی برگزار می شود. نکته قابل توجه رویارویی سوم این است که دیگر تساوی وجود نخواهد داشت. از آنجایی که یک تیم باید جواز حضور در نیمه نهایی جام حذفی را کسب کند، هر دو باید برای پیروزی بجنگند و در صورت تساوی، ضربات پنالتی تعیین کننده خواهد بود.

1829662

این دیدار در حالی بین شاگردان مجتبی حسینی و حمید مطهری برگزار می شود که هر دو تیم بازی های مرحله اول و دوم خود را در لیگ برتر انجام داده اند. دیدار رفت پیکان و نساجی در تهران با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی برگشت چند هفته پیش در قائم شهر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیکان و نساجی برای سومین بار در این فصل به مصاف هم می روند.

سومین درگیری دستیاران یحیی، کراوات ممنوع!