سوپرکامپیوتر امیدهای لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را با دریافت آپدیت تاریک پیش بینی می کند

اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

یورگن کلوپ امیدوار است که یک ماه استراحت برای بسیاری از استعدادهای برتر خود، به غیر از پیش فصل 2.0 در دبی، به بازنشانی تیم لیورپول قبل از نیمه دوم مهم فصل کمک کند.

یکپارچگی با شروعی قوی در باقی مانده مبارزات می تواند به سرعت تصورات را در مورد امیدهای ما برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیستم تغییر دهد، البته باید تاکید کرد که منچسترسیتی و توپچی ها به راحتی پیشتاز هستند.

پیش بینی لیگ برتر - شانس قهرمانی

https://www.empireofthekop.com/2022/12/21/liverpool-supercomputer-predicts-champions-league/ منبع:

خبر بد این است که ما اصلاً در چارچوب قهرمانی نیستیم – همانطور که با توجه به فاصله 15 امتیازی بین خودمان و آرسنال، رهبر لیگ، انتظار می رفت، فقط 1.6 درصد شانس داریم.


مرسیسایدرها مطمئن شده اند که فوتبال لیگ قهرمانان اروپا ممکن است حتی در تعقیب جود بلینگهام در تابستان ضروری نباشد (همانطور که کریستین فالک به The Anfield Wrap از طریق آنفیلد روپ گفت. یاهو، اگرچه نمی توان انکار کرد که در دسترس بودن بهترین فوتبال اروپا در فصل 2023/24 به سختی به مسائل از این نظر آسیب می رساند.

پیش بینی لیگ برتر - شانس UCL

در حال حاضر، با توجه به ابر رایانه Optaبه احتمال زیاد قرمزها پس از 76.2 درصد شانس حضور در جمع چهار تیم برتر، به حداقل هدف خود یعنی صعود به لیگ قهرمانان دست خواهند یافت.

بیشتر بخوانید: کوستاس تسیمیکاس اکنون به اخبار “بسیار غم انگیز” که از لیورپول منتشر می شود واکنش نشان می دهد.