سوژه جدید نقاش آرژانتینی: مسی با جام جهانی (عکس)


سرویس خبر شماره: 1860905
03 ژانویه 1401 @ 11:58 ق.ظ |
11.6 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

او به AS گفت: “این سبک خاص من است که از مسی تشکر کنم. این هم هدیه ای به مردم آرژانتین است. فوتبال همیشه برای مردم این کشور مملو از شادی بوده است و به ما اجازه داده تا بر مشکلات فائق آییم. روزهای سخت. ما دیدیم که آرژانتین توانست میلیون ها نفر را متحد کند ما قهرمان جهان هستیم!
اما این تنها نقاشی مسی بر روی دیوار شهرهای مختلف آرژانتین نیست و تصاویری از جام قهرمانی در دستان مسی بر روی چند دیوار دیگر نیز دیده می شود که نشان از شدت علاقه مردم آرژانتین به این بازیکن دارد. .



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یک هفته از پیروزی تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی فرانسه در فینال جام جهانی 2022 قطر می گذرد اما مردم این کشور همچنان غرق در شادی از این موفقیت هستند.
جشن قهرمانی آرژانتین با حضور پنج میلیون نفر در خیابان های بوئنوس آیرس به یکی از بزرگترین رالی ها و جشن های خیابانی تاریخ تبدیل شده است و حالا گویا دوست دارند تصاویر جام جهانی را برای همیشه در دستان مسی ببینند.
ماکسیمیلیانو بانیاسکو از این فرصت استفاده کرد و تصویری دیدنی از این ستاره آرژانتینی را بر روی دیوار یکی از خیابان های اصلی پایتخت آرژانتین در حالی که جام را در دستانش گرفته بود و لباس پیشنهادی امیر قطر را بر تن کرده بود.

1784448

شادی مردم آرژانتین برای قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 با درخشش لیونل مسی هنوز تمام نشده است.

سوژه جدید نقاش آرژانتینی: مسی با جام جهانی (عکس)