سویا گرما را تحمل نمی کند. تظاهرات در سانچز پیژوهان

اعتراض هواداران سویا در پایان بازی در ابتدای بازی بود که با حضوری عالی و تشویق های پرشور و یکپارچه قصد داشتند به تیم خود روحیه کسب سه امتیاز این بازی را بدهند و به پایان برسانند. به نتایج ضعیف در هفته های اخیر.

در پایان بازی، هواداران سویا حاضر در سانچز پیهوان ورزشگاه را ترک نکردند و به نتایج تیم خود و سرمربی خود، جولن لوپتگی اعتراض کردند. هواداران سویا در حالی که مدام علیه لوپتگی و بازیکنانش سوت می زدند، شال های خود را به هوا پرتاب کردند و علیه لوپتگی شعار سر دادند.

باخت 2-0 سویا مقابل اتلتیکو مادرید در یک بازی خانگی و اعتراض هواداران در اواخر بازی، سرمربی آن تیم را تهدید به اخراج کرد.

سویا گرما را تحمل نمی کند.  تظاهرات در سانچز پیژوهان

به گزارش “ورزه سه”، سویا امشب در ورزشگاه خانگی خود سانچز پیخوان به مصاف اتلتیکو مادرید رفت و 2 بر صفر شکست خورد. هواداران سویا اصلا از این شکست راضی نبودند.


سرویس خبر شماره: 1846043
9 اردیبهشت 1401 ساعت 22:31 |
1.5 هزار |

0نقطه نظر

سویا پس از باخت 4-0 مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کپنهاگ و ویارئال به تساوی رسید و امشب با نتیجه 2-0 مغلوب اتلتیکو شد. شاگردان لوپتگی از هفت بازی خود در فصل جدید لالیگا تنها 5 امتیاز کسب کرده اند و در رده شانزدهم جدول قرار دارند. رتبه ای که برای سویا عجیب به نظر می رسد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طرفداران سویا البته حق دارند و اگر شرایط تیم به زودی تغییر نکند، این تیم قدیمی و قابل اعتماد فوتبال اسپانیا ممکن است به یکی از نامزدهای سقوط تبدیل شود. سویا در بازی امروز تیمی ضعیف و منفعل نشان داد و شاگردان دیگو سیمئونه موفق شدند با برتری کامل پیروز شوند.