سپاهان، تیمی که مدافع ندارد اما مهاجم خرید!/ برخی از بازیکنان مورد قبول مورایس هم قرار نگرفتند!



سپاهان پس از شکست های متوالی در لیگ و آسیا با از سرگیری فوتبال ایران به استقلال نیز شکست خورد. آن روز سرمربی پرتغالی زردها محروم شد و طبق قانون نتوانست در کنفرانس پس از بازی شرکت کند. وقتی با لبخند از مقابل خبرنگاران گذشت، موج عظیمی از انتقادات را دریافت کرد.

سرمربی پرتغالی که همواره مورد تحسین رسانه ها بوده است، حتی پس از 5 شکست متوالی نیز از کار او انتقادی نکرد اما با همین حرکت به تاثیر سوالات بی شماری در ذهن خبرنگاران و هواداران سپاهان دست یافت. همان سوالاتی که همه منتظر اولین فرصت برای پرسیدن بودند.

سپاهان در جام حذفی پیروز شد اما این هفته باز هم در خانه مقابل پیکان شکست خورد، شکستی که خداحافظی مدیرعامل این تیم را تمام کرد اما بار دیگر همه منتظر مورائیس بودند. او در مصاحبه های خود پس از این دیدار به نکات مختلفی اشاره کرد، از اظهار نظر درباره نیکفر گرفته تا سهم او در شرایط فعلی سپاهان.

مورائیس با اعتماد به نفس و امیدواری به آینده از بهبودی اش برای بازی با فولاد صحبت کرد اما مهم ترین قسمت صحبت هایش بعد از آن بازی درباره خریدهای این تیم به خصوص عیسی عباس بود که کمتر مورد توجه رسانه ها قرار گرفت. ابتدا خودتان این بخش را بخوانید. اگر از من بپرسید به غیر از عربی نیازی به بازیکن نداشتیم فصل قبل هم به کاتاتائو نیاز نداشتیم.

هرکس این جملات را بخواند، حتی اگر سابقه فوتبالی نداشته باشد، فقط به یک نتیجه می رسد! معنای کلمات واضح و روشن است و معنای گوینده نیز مشخص است پس طبیعتا سوالاتی که در ذهن مخاطب ایجاد می شود نیز رایج است!

اگر سرمربی پرتغالی مسئولیت خریدهای این تیم را بر عهده نگیرد، مسئولیت انتقال بازیکنان خارجی بر عهده کیست؟ این بازیکنان هستند که قرارداد دلاری می بندند! صحبت مورائیس در مورد بازیکنی که فصل قبل هیچ کاری برای سپاهان انجام نداد!

و بازیکنی که در تعطیلات نقل و انتقالات زمستانی با سر و صدا به اصفهان آمد و در این مدت کوتاه نمایش های ناامیدکننده ای ارائه کرد. مربی با خرید او موافقت نکرد، پس چه کسی و به چه دلیل چنین بازیکنی را خرید؟

نکته جالب اینکه سپاهان در دفاع خط میانی مشکل دارد اما بیشتر خریدهای او در اوایل فصل و نیم فصل در قسمت هجومی بوده است! خریدهایی که سپاهان با کسر 4 امتیاز و جریمه 40 میلیاردی به دلیل شایعات پیرامون تعدادشان دچار آن شد و مدتی است که کارت بازی برای آنها صادر نشده است!

و البته بزرگترین مشکل این خریدها نداشتن کیفیت و کارایی مورد نیاز سپاهان بود. واقعا چه کسی مسئول این خریدهاست؟

بیشتر بخوانید: سپاهان سلطان رکوردهای منفی دارد! به وضعیت تیم اصفهانی عزیز فکر کنید!



سرویس داخلی اخبار فوتبال