سپاهانی دیگر تیم محبوبش را تنها نگذاشت (عکس)


سرویس خبر شماره: 1970999
15 اکتبر 1402 در 10:07 ب.ظ.
47.1 هزار امتیاز خبر|

64نقطه نظر

علیرغم نارضایتی سپاهانی ها از اتفاقات رخ داده در دیدار لغو شده تیمشان مقابل اتحاد، باز هم در اولین روز هفته از شاگردان مورایی حمایت خوبی کردند.

سپاهانی دیگر تیم محبوبش را تنها نگذاشت (عکس)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دیدار تیم های سپاهان و صنعت نفت آبادان تا دقایقی دیگر در حالی آغاز می شود که بسیاری از صندلی های خالی ورزشگاه نقش جهان مملو از شور و شوق است و هواداران سپاهانی که در دیدار قبلی تیمشان استقبال معناداری از تیمشان داشتند. در بازی آسیایی تیم محبوب، آنها تمایلی به حمایت از تیم خود مقابل نفت آبادان نشان ندادند.

سامانه فروش بلیت باشگاه سپاهان نشان می دهد که کمتر از 5 هزار نفر برای تماشای دیدار سپاهان مقابل دانشجویان ویسی بلیت تهیه کرده اند.

1937135

این اتفاق در حالی رخ داد که هواداران سپاهانی در دو دیدار قبلی خانگی مقابل تراکتورسازی و استقلال و همچنین مقابل ذوب آهن فولادشهر از تیم خود حمایت کرده بودند اما اتفاقات دیدار مقابل اتحاد و عدم میزبانی این دیدار به سود آنها رقم خورد. .

گفتنی است سپاهانی در هفته های پایانی فصل گذشته با استقبال چشمگیری از تیمش روبرو شد و باید دید چه زمانی دوباره سکوهای ورزشگاه نقش جهان مملو از تماشاگر خواهد شد.

1937175
البته کم کم بر تعداد هواداران سپاهانی افزوده شده است و یکی از دلایل کم استقبال شدن این دیدار به هفته اول بازی برمی گردد. ضمن اینکه حساسیت دیدار مقابل الاتحاد با ستاره های جهانی اش را نمی توان با صنعت نفت مقایسه کرد. هرچند سپاهانی ها در دیدارهای اخیر تیمشان به خوبی از بازیکنانش و تیم محبوبش حمایت کرده اند.

مجله اخبار فوتبال داخلی