سپاهان با 4 گل میزبان استقلال بود

شاگردان مورایس با نمایشی کاملا برتر و هجومی موفق شدند مقابل خوشه طلایی به برتری برسند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال سپاهان که به عنوان یکی از مدعیان حضور در فصل جدید لیگ برتر شناخته می شود، در آخرین دیدار تدارکاتی در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم لیگ برتری خوشه طلایی ساوه و شاگردان مهدی پاشازاده رفت. ساعت 7 بعد از ظهر امروز

سپاهان با این برد پر گل جمعه هفته آینده میزبان اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر مقابل استقلال است و امیدوار است تا بازی پرقدرت مقابل آبی پوشان را آغاز کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

در ادامه شاگردان مورائیس با کنترل بازی موفق شدند با ضربه دیدنی رامین رضاییان در گوشه دروازه از روی ضربه ایستگاهی اعلام شده پشت محوطه جریمه خوشه طلایی ساوه گل دوم را به ثمر برسانند. با برتری 2-0 شاگردان پاشازاده به رختکن رفتند.

سپاهان که با ترکیب نیما میرزازاد، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضاییان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، آلویس کامبوسا، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو کار خود را آغاز کرده بود عملکرد هجومی از خود به نمایش گذاشت. این تیم در دقیقه 18 موفق شد با ضربه دیدنی محمد کریمی دروازه خوشه طلایی ساوه را باز کند و با یک گل پیش افتاد.

پوشان طلایی اصفهان با نمایش خوب خود در نیمه دوم توانست دو گل دیگر توسط شهریار مغانلو و محمد نژادمهدی به ثمر برساند و در نهایت با نتیجه 4 بر صفر مقابل خوشه طلایی ساوه به پیروزی برسد.


سرویس خبر شماره: 1836939
آگوست 14, 1401 @ 9:19 ب.ظ
30.1 هزار |

21نقطه نظر

برای بلوز ابتدایی فصل آماده باشید.

سپاهان که در ابتدای نیمه دوم با سه تغییر شروع کرد و به ترتیب به جای میرزازاد، احمدزاده و کامسوبا رشید مظاهری، محمدرضا حسینی و محمد علینژاد را در اختیار داشت و همچنان محمدنژاد مهدی و میلاد زکی پور را در تمرینات خود می دید. عملکرد هجومی و روان تری نسبت به نیمه اول ارائه کرد و توانست عملکرد هجومی کاملی داشته باشد و دو گل دیگر به ثمر برساند.