سپاهان: سرنوشت ما را تباه کردی!


سرویس خبر شماره: 2008049
20 مارس 1402 در 11:31 ب.ظ.
49.4K امتیاز خبر|

96نقطه نظر

ده صحنه مشکوک علیه رهبر سابق لیگ

باشگاه سپاهان با پخش ویدئویی نسبت به اشتباهات پی در پی داوران در دیدارهای سپاهان اعتراض کرد و به 10 مورد به صورت ویژه اشاره کرد.

سپاهان: سرنوشت ما را تباه کردی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان روزهای بسیار سختی را سپری می کند و در این بین علاوه بر مشکلات فنی، با مشکلات داوری و زننده بودن برخی مسابقات نیز مواجه است.

مجموعه این شرایط باعث شد طلایی پوشان اصفهانی از مدعی برتر قهرمانی به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط کند و شرایط بسیار سختی برای بازگشت به کورس قهرمانی داشته باشد.

در همین زمینه باشگاه سپاهان دو روز پس از بازی مقابل پیکان از 10 اشتباه داوری خبر داد که از بازی این تیم مقابل آلومینیوم آغاز و با بازی پیکان در نقش جهان به پایان رسید.

پیچ سپاهانباشگاه سپاهان هنگام انتشار این ویدئو نوشت:

پیچ زیر مجموعهسری اشتباهات داوری مقابل سپاهان در پنج هفته پایانی لیگ برتر

10 اشتباه قابل توجه داوری در 5 مسابقه:

🅿️ هر چهار پنالتی سپاهان اشتباه گرفته شد
🨨سه کارت زرد اشتباهی اعلام نشد
❌ گل با اشتباه در آفساید اعلام شد
به اشتباه کارت قرمز صادر شد

صفت پرسپولیسدر ادامه به بررسی 10 صحنه ای که باشگاه سپاهان به آنها اعتراض کرده است می پردازیم:

پیچ زیر مجموعهتصویر اول:

2000132

این ویدئو از اخراج برایان دابو مقابل آلومینیوم و اخراج سه بازیکن سپاهان از زمین صحبت می کند. باشگاه سپاهان معتقد است اولین کارت زرد در شرایطی به دابو داده شد که او حتی مرتکب خطا نشد.

پیچ زیر مجموعهعکس دوم:

2000136

در دقیقه 9 بازی رفت مقابل گل گهر، علی احمدی به دلیل برخورد با بازیکنان سپاهان روی زمین افتاد اما عباس راکی ​​داور این دیدار، خطای پنالتی را باور نکرد. با این حال کارشناسان این صحنه را نیز یک اشتباه دانستند.

پیچ زیر مجموعهعکس سوم:

2000135

سپاهان در دیدار مقابل گل گهر در روزی که 6 بازیکن غایب بودند با نتیجه 3 بر 1 روبرو شد، برخورد مشکوکی دیگر در محوطه جریمه پوشان سیرجانی رخ داد که سپاهان آن را خطای پنالتی می دانست و همچنان انجام می دهد.

پیچ زیر مجموعهعکس چهارم:

2000134

سومین صحنه مورد استناد سپاهان در دقیقه 15 بازی مقابل گل گهر رخ داد که فرشاد احمدزاده در موقعیت تک به تک با دو بازیکن دیگر روی پاس مستقیم و بلند دانشگر گرفتار شد اما کمک داور به اشتباه پرچم او را بالا برد. . . . سپاهانی ها معتقدند این سه صحنه تاثیرگذار از دیدار مقابل گل گهر نتیجه را تغییر داد.

پیچ زیر مجموعهعکس پنجم:

2000130

پنجمین صحنه مورد مناقشه سپاهان در وقت اضافه بازی با شمس آذر رخ داد که تیم داوری گل سالم رضا اسدی را آفساید اعلام کرد. اما این گل سالم بود.

پیچ زیر مجموعهعکس ششم:

2000129

سپاهانی ها هم با دیدار دیگری مقابل شمس آذر مخالفت کردند و آن دیدار جنجالی و پرحاشیه با آذر مدافع شمس بود که به گفته حمید حاج ملک، خطای پنالتی نبود، اما کارشناسان داوری این صحنه را پنالتی ارزیابی کردند.

پیچ زیر مجموعهعکس هفتم:

2000127
2000133

در ادامه اعتراض سپاهان به اتفاقات بازی با استقلال رسید و آنها سه خطا توسط ایمان سلیمی را توصیف کردند که به ترتیب روی حسین نژاد، عربی و آریا یوسفی انجام شد و کارشناسان داوری سلیمی را شایسته دریافت یک زرد دانستند. کارت در هر سه صحنه مدافع استقلال باید از زمین مسابقه اخراج می شد.

پیچ زیر مجموعهعکس هشتم:

2000154

نکته دیگری که سپاهان به آن اشاره کرد خطای آریا یوسفی مقابل استقلال است که داور آن را تشخیص نداد.

پیچ زیر مجموعهعکس نهم:

2000126

صحنه دیگری که باعث عصبانیت سپاهانی ها شد در دقیقه 9 دیدار مقابل پیکان در آخرین بازی این تیم رخ داد. در این صحنه حسین سامانی داور مسابقه به اشتباه تکل روی رضاییان مدافع پیکان را تشخیص نداد و ضربه بزرگی به تیم مورائیس وارد کرد. شاید اگر این پنالتی زده می شد بالاخره سپاهان به یک پیروزی آسان دست می یافت.

پیچ زیر مجموعهعکس دهم:

2000125

این تصویر بار دیگر به تصمیمات حسین زمانی در دیدار سپاهان و پیکان اشاره دارد. در این ویدئو مشخص است که مهاجم تیر خود را به گردن زیر دست دابو می زند و سربازان معتقدند اخراج دابو در دقیقه 50 اشتباه بوده است.

باشگاه سپاهان با انتشار این 10 صحنه اعتراض خود را به فدراسیون فوتبال اعلام کرد و با جملات زیر تاکید کرد که سرنوشت 5 دیدار این تیم با تصمیم داوران تغییر کرد:

صفت پرسپولیساین اشتباهات داوری روی نتایج 5 مسابقه تاثیر مستقیم داشت. کمیته داوران و سایر نهادهای ذیربط باید پاسخگوی حقی که از تیم سپاهان و هوادارانش ضایع شده است باشند.

مجله اخبار فوتبال داخلی