سپاهان همچنان منتظر تصمیم پرسپولیسی ها است

در نتیجه بازی سپاهان و پرسپولیس در اراک برگزار شد و باشگاه پرسپولیس باید بازی برگشت را به سازمان لیگ اعلام کند؛ این دیدار البته هنوز بر سر حضور یا عدم حضور تماشاگران قطعی نشده است و با توجه به اتفاقاتی که در آخرین بازی تیم ملی در مشهد رخ داد، به نظر نمی رسد پرسپولیسی ها کار آسانی برای کسب مجوز از تیم ملی داشته باشند. شورای تامین استان مشهد را انتخاب می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

11 روز پس از دیدار استقلال و سپاهان که چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه نقش جهان با حضور هواداران برگزار می شود، طلافروشان اصفهانی باید چمدان های خود را ببندند و راهی شهری شوند که پرسپولیس برای میزبانی انتخاب می کند. سپاهان؛ این انتخاب البته در حد گمانه زنی ها باقی مانده است و با وجود اینکه از ورزشگاه امام رضا مشهد به عنوان محل برگزاری دیدار سرخپوشان از سپاهان یاد می شود، اما مسئولان باشگاه پرسپولیس هنوز به صورت رسمی در این زمینه اقدامی نکرده اند.
در همین راستا، چند روز پیش محسن حیدری، سخنگوی و دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی در گفت وگویی درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس نامه رسمی به هیئت فوتبال شهرداری برای استقبال از سپاهان در مشهد ارسال کرده است، توضیح داد: خیر. ، تاکنون نامه رسمی از پرسپولیس دریافت نکرده ایم، ضمن اینکه برگزاری این بازی در شهر مشهد نیز منوط به تصمیم شورای تامین استان است، ابتدا باید درخواست رسمی دریافت کنیم و سپس تصمیم گیری کنیم. درخواست پروسه دارد طبق قانون اگر باشگاه پرسپولیس چنین درخواستی داشته باشد باید حداکثر 15 روز قبل از بازی درخواست خود را به شورای تامین استان ارائه کند همچنین باید مشخص شود که این بازی توسط تماشاگران تماشاگر است یا خیر. به هر حال همه این اتفاقات در تصمیم گیری ها تاثیر می گذارد.


سرویس خبر شماره: 1822441 |
12 ارديبهشت 1401 ساعت 18:28 |
23,139 |

8نظرات

کدام مرحله انتخاب خواهد شد؟

دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس به همت زردپوشان اصفهانی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد.

11 روز مانده به بازی پرسپولیس و سپاهان، باشگاه تهرانی هنوز اقدام رسمی انجام نداده است و مسئولان باشگاه اصفهانی که دو ماه پیش ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک را ترک کردند، کارهای اداری لازم را پشت سر گذاشتند. مانند اخذ مجوز از شورای تامین استان و انعقاد قراردادهای لازم.به همین ترتیب.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از اتفاقات و درگیری های فصل گذشته بازی برگشت سپاهان و پرسپولیس با صدور حکمی در 29 اردیبهشت 1400 از بازی برگشت دو تیم در بیست و یکمین دوره نخست وزیری خبر داد. لیگ خارج از ورزشگاه خانگی خود و در شهرستان و استان بی طرف خواهد بود.

اگر این روزها بازیکنان و کادر فنی سپاهان تمام تمرکز خود را معطوف دیدار مقابل استقلال کرده اند، مسئولان این تیم نیز نسبت به دیدار خود مقابل پرسپولیس بی تفاوت نیستند.

تک گل کامیابی نیا در این دیدار پرسپولیس را برد و سه امتیازی شد.